• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

گزارشی از روز جهانی کودک در انار

  • 20 مهر 1393 - 0:05
گزارشی از روز جهانی کودک در انار

همزمان با روز جهانی کودک بیش از ۲۵۰ کودک اناری در فضایی آکنده از نشاط و شادی با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واداره فرهنگ و ارشاد در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد دور هم جمع شدند و شادی خود را با تمام کودکان دنیا تقسیم نمودند.
به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کودکان شهرستان انار روز چهارشنبه ساعت ۹ صبح همزمان با همه کودکان جهان در شانزدهم مهر ماه دور هم جمع شدند و با برپایی شادی و شور، شاد زیستن را حق خود دانستند.
در ابتدای این مراسم کودکان با به پرواز در آوردن بادکنک های خود به استقبال مربیان و مسئولین شهرستان رفتند.
در این مراسم اجرای نمایش ” کلاغ خنزر پنزری” توسط اعضا ارشد کانون ،ساجده میرزایی و حمیده و زهرا توکلی و محمدحسینی و فرزانه سادات صابری اجرا شد و یکی از برنامه های جذاب این مراسم بود که مورد استقبال کودکان واقع شد.
یکی از مربیان فرهنگی کانون خانم صدیقه چاهخویی نیز با اجرای قصه مهمان های ناخوانده حال و هوای خاصی به کودکان حاضر در مراسم بخشید.
در این مراسم خانم صابری مسئول کانون ضمن تقدیر و تشکر از مهمانان و حاضرین در جلسه کیک به مناسبت روز جهانی کودک را با حضور مربیان و مسئولین حاضر برش دادند.
این برنامه با همکاری اداره کتابخانه های عمومی آقای صادقیان و مربیان کانون انار خانم ها صابری،چاهخویی، جلالی ، محمدحسینی، باقری انجام شد.
در پایان این مراسم کودکان بر روی پارچه سی متری نقاشی دلخواه خود را کشیدند.

98751 adf1  ljh1 pouu1  Unti555tled-1 Untitl56ed-1

Untitled-20

Untitle25d-1 Untitled-1 Untitled-2 Untitled-3 Untitled15 Untitled-15 Untitled-16

kl1

87431

 Untitled-69

Un569titled-1

580

55201

ثبت دیدگاه