• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

وزیر ارشاد: مبنا برای ما نظرات رهبری است/خبر صدور مجوز موسیقی به بانوان تک خوان جعلی و دروغ است / ۹.۵ ایرانی عضو وایبر هستند

  • 18 بهمن 1393 - 0:01
وزیر ارشاد: مبنا برای ما نظرات رهبری است/خبر صدور مجوز موسیقی به بانوان تک خوان جعلی و دروغ است / ۹.۵ ایرانی عضو وایبر هستند

«علی جنتی»وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه موسیقی بحث های بسیاری شده است، ولی اصلی که در این وزارتخانه دنبال می شود برمبنای نظر رهبر معظم انقلاب است که هم به عنوان یک مرجع تقلید، هم رهبر جامعه و هم شخصیتی هنری در جامعه مطرح هستند و هیچ کس دیگری این ویژگی ها را ندارد.

 به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر استان اصفهان به راه افتادن جریان هایی برای تخریب وزارت ارشاد اشاره کرد و گفت: این افراد با انتشار اخبار دروغ و جعلی مبنی بر دادن مجوز موسیقی به بانوان تک خوان و یا دادن مجوز به انتشار کتاب ˈکلنلˈ دولت آبادی سعی در تخریب این وزارتخانه دارند.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم دولت مدارا و تحمل است و سینه خود را برای تحمل حرف های متعارف باز گذاشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، همچنین از احیای ارکستر سمفونیک ملی تهران خبر داد و گفت: این ارکستر که حدود سه سال تعطیل شده بود، با حمایت رییس جمهوری احیا شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار زیاد از فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی، آسیب های این فضاها را بسیار برشمرد و گفت: تنها از شبکه ˈوایبرˈ ۹،۵ میلیون ایرانی و از فیسبوک و توییتر نیز بین چهار تا ۴،۵ نفر استفاده می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: استفاده از این ابزارها اجتناب ناپذیر است و کسی نمی تواند در برابر آن بایستد زیرا با وجود فیلتر شدن برخی از سایت ها و شبکه های اجتماعی بازهم با فیلتر شکن از این فضاها استفاده می شود.

ثبت دیدگاه