• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان کرمان تمدید شد

  • 31 خرداد 1394 - 14:57
مهلت ارسال آثار به جشنواره مطبوعات استان کرمان تمدید شد

بتول ایزدپناه دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات استان کرمان گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات استان کرمان تا پنجم تیرماه تمدید شد.

 به گزارش روابط عمومی جشنواره: خانه مطبوعات استان کرمان با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان ، چهارمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی استان را برگزار می کند.

بتول ایزدپناده دبیر این جشنواره گفت: مهلت ارسال آثار به چهارمین جشنواره مطبوعات استان کرمان تا پنجم تیرماه تمدید شد.

وی هدف از برگزاری جشنواره را در کنار ایجاد فضای رقابتی سالم در واقع ارج گذاردن به تلاش های دلسوزانه روزنامه نگاران و اصحاب رسانه دانست.

دبیرخانه چهارمین جشنواره مطبوعات از مدتها پیش کار خود را آغاز کرده است ،پس از چندین جلسه کار کارشناسی کمیته های محتوایی ،روابط عمومی ،اطلاع رسانی و انتشارات تشکیل شده است .

اولین جلسه هیأت داوران انتخاب اولیه  ، هفته گذشته با حضور کمیته انتخاب اولیه تشکیل شد و تصمیم گرفته شد داوری مرحله اول به صورت سه حذفی باشد یعنی یک اثر در صورتی حذف می شود که سه نفر به آن رای منفی داده باشند٠

در مورد داوری نهایی جشنواره با تعدادی از اساتید روزنامه نگاری و داوران خبره کشور مذاکره شده که نتیجه آن و  همچنین اسامی و بیوگرافی داوران در همین هفته اعلام خواهد شد.

در بخش عکس و گرافیک هم که داوری به صورت یک مرحله ای انجام می شود با تعدادی از داوران کشور صحبت شده که هم زمان اسامی این عزیزان هم اعلام خواهد شد.

وی افزود: ما نهایت تلاش خودمان را می کنیم تا همه چیز شفاف و روشن و بر اساس آیین نامه  معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد باشد٠

با توجه به استقبال خوب خانواده بزرگ مطبوعات و با این نیت که همه عزیزان  فرصت شرکت در این رویداد فرهنگی را داشته باشند دبیرخانه جشنواره تصمیم گرفت مهلت ارسال آثار را تا پایان روز جمعه پنجم تیرماه ۹۴ تمدید نماید.

 همانطور که پیشتر هم  گفته شد علاقمندان می توانند در دو رشته شرکت کنند و در هر رشته الزامأ باید سه اثر بفرستند و باز هم تأکید می کنم آثار با نام مستعار پذیرش نمی شود.

ایزدپناه ادامه داد: بدون شک ،برگزاری هر جشنواره ای باعث نشاط و شادابی جامعه می شود ،این جشنواره متعلق به تمام کسانی است که در این عرصه دل می سوزانند و خوشحالیم که خانواده بزرگ مطبوعات استان از این رویداد فرهنگی استقبال خوبی کرده اند و ما هم تلاش می کنیم تا انشاالله جشنواره ای منظم و قابل قبول برگزار شود.

کلیک کنید: سایت جشنواره

ثبت دیدگاه