• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

احتمال تعطیلی همیشگی سینما امین انار

  • 11 مرداد 1394 - 22:41
احتمال تعطیلی همیشگی سینما امین انار

سینما امین دانشگاه آزاد اسلامی انار از جمله سینماهای پیشرفته و مجهز استان کرمان محسوب می‌شود که با پیگیری‌های چهره ماندگار شهرستان انار زنده‌یاد علی‌اکبر امین احداث شد.

با وجود اینکه این سینما، فیلم‌های روز را اکران می‌کند و حتی در مواردی فیلم‌های روز را زودتر از سینماهای مرکز استان نمایش می‌دهد اما مدتی است که اخبار خوشایندی از سینما امین انار به گوش نمی‌رسد.

مردم و جوانان که تا قبل از راه‌اندازی سینما همواره می‌گفتند چرا انار سینما ندارد، مدتی است استقبال خوبی از اکران فیلم‌ها نمی‌کنند و سینما حدود یک ماه است که تعطیل شده است.

با این حال مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی انار تصمیم گرفته‌اند تا یک بار دیگر سینما را از هفته جاری و به مدت سه روز در هفته (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) راه‌اندازی کنند و جلوی تعطیلی همیشگی آن را بگیرند اما اگر در دور جدید، استقبال مردم از فیلم‌ها کم رونق باشد، این سینما که یادگار تلاش‌های خستگی‌ناپذیر زنده‌یاد امین است، تعطیل خواهد شد.

انارپرس به زودی نام فیلمی را که طی سه روز پایانی هفته جاری اکران می‌شود، منتشر خواهد کرد. امیدواریم که مردم و جوانان با استقبال مناسب، چراغ‌های این سینما را همچنان روشن نگه دارند.

Univ15

 

ثبت دیدگاه