• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

جمعی از مسئولان رفسنجان به تماشای نمایش هنرمندان اناری نشستند

  • 13 بهمن 1394 - 11:50
جمعی از مسئولان رفسنجان به تماشای نمایش هنرمندان اناری نشستند

حمید ملانوری، فرماندار رفسنجان در جمع کارکنان فرمانداری و جمعی از روسای ادارات در کانون پرورش فکری کودکان به تماشای تاتر کمدی دوبلکس، کاری از هنرمندان شهرستان انار نشست.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه رفسنجان، به همت کمیته کودک و نوجوانان ستاد دهه‌فجر شهرستان و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تئاتر «دوبلکس» به کارگردانی شفیعی عصر دیروز به روی صحنه رفت.

تئاتر کمدی دوبلکس به مناسبت دهه‌فجر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان به روی صحنه رفت.مهرداد حدادی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: این تئاتر کمدی برگزیده استانی است که عصر دیروز اجرای آن آغاز شد و تا پایان دهه ‌فجر ادامه دارد.

وی بیان داشت: تئاتر ویژه بزرگسالان و خانواده‌هاست و هر روز می‌توانند برای تماشای آن حضور یابند.

IMG-20160201-WA0084

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفسنجان افزود: به همین مناسبت صبح‌ها دو سانس برای کودک و نوجوان تئاتر عروسکی «زیر گنبد کبود» اجرا می‌شود که کارگردانی آن بر عهده خودم و عروسک‌گردانان عوامل کانون هستند.

وی عنوان کرد: هر سانس پذیرای ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از کودکان مهدها و دبستانی‌ها است که همراه با معلمان خود برای استفاده از این برنامه شاد به سالن تئاتر کانون می‌آیند.

حدادی خاطرنشان کرد: تئاتر عروسکی با موضوع انقلاب است و در حاشیه آن مسابقه پرچم‌سازی و شعارنویسی پشت پرچم برگزار و بچه‌ها همراه با مربیان خود عکس یادگاری می‌گیرند که همان لحظه عکسشان چاپ می‌شود و قاب گرفته تحویلشان داده می‌شود.

ثبت دیدگاه