• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جزئیات سه سناریوی افزایش قیمت بنزین/ بنزین ۱۱۰۰ تا ۱۸۰۰ تومانی

  • 01 بهمن 1392 - 0:07
جزئیات سه سناریوی افزایش قیمت بنزین/ بنزین ۱۱۰۰ تا ۱۸۰۰ تومانی

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تشریح سه سناریوی افزایش قیمت بنزین در سال ۹۳ از افزایش قیمت هر لیتر بنزین از ۱۱۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان در صورت موافقت دولت برای سال آینده خبر داد.

سید مجتبی شفیعی در گفتگو با مهر درباره مهمترین سناریوهای بنزینی دولت برای سال ۱۳۹۳، گفت: ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور پیشنهادات خود را در قالب سه سناریو برای تعیین قیمت بنزین در سال ۹۳ به دولت ارائه کرده است.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه هم اکنون بررسی سناریوهای پیشنهادی افزایش قیمت بنزین در سطح دولت آغاز شده است، تصریح کرد: تاکنون هیچ قیمتی یا تغییری در ساز و کار عرضه بنزین نهایی نشده است اما در صورت هرگونه تغییر اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه سناریوی اول تثبیت شرایط موجود بنزینی کشور است، اظهار داشت: در این سناریوها با حفظ قیمت‌های موجود ممکن است تغییراتی در سهمیه بنزین خودروها اعمال شود.

وی با بیان اینکه در سناریوی دوم پیشنهادی قیمت بنزین تا ۱۱۰۰ تومان در هر لیتر قابل افزایش خواهد بود، بیان کرد: سناریوی سوم این است که قیمت بنزین به ۱۸۰۰ تومان در هر لیتر افزایش یابد.

ثبت دیدگاه