• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

عرضه لیموی کشف‌شده در جهرم به بازار با قیمت دولتی

  • 31 فروردین 1399 - 11:14
عرضه لیموی کشف‌شده در جهرم به بازار با قیمت دولتی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جهرم اعلام کرد که هزار تُن لیموی کشف شده در این شهرستان، با قیمت مصوب و نظارت سازمان‌های مسئول به بازار عرضه می‌شود.

عباس روستا زاده گفت: پس از گزارش ضابطین از کشف یک هزار تن لیمو در یکی از سردخانه‌های سطح شهرستان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت که با تشکیل جلسه‌ای با حضور مسئولان و نمایندگان اصناف هماهنگی های لازم جهت عرضه محصول کشف شده با قیمت مصوب دولتی با نظارت نمایندگان تعزیرات و سازمان صمت در بازار انجام  شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، وی با تأکید بر اینکه تخطی از این مصوبه با پیگرد قضایی همراه خواهد بود، گفت: با دستور قضایی مجوز بازرسی از انبارهای خانگی صادر شده است و در صورت وجود انبارهای غیر مجاز برخورد قضایی لازم انجام خواهد شد.

روستازاده افزود: در راستای نظارت دقیق تر در این جلسه تأکید شد مسئولین سردخانه‌ها لیست روزانه حمل بار، مقصد و کامیون های حامل را به اداره تعزیرات و صنعت معدن و تجارت اعلام کنند.

به دنبال شیوع کروناویروس و افزایش تقاضای برخی کالاها نظیر لیمو، در کشور شاهد افزایش قیمت این محصول و سوءاستفاده سودجویان بوده‌ایم.

روز گذشته معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر استان فارس از کشف بالغ بر ۱۰۰۰ تن لیموی احتکار شده در جهرم خبر داده بود

ثبت دیدگاه