• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

آغاز به کار ۲ نمایشگاه حوزه نفت در شیراز

  • 03 تیر 1399 - 11:41
آغاز به کار ۲ نمایشگاه حوزه نفت در شیراز

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی، همزمان با نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در صنعت نفت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در شیراز گشایش یافت.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس، عصر دوشنبه در حاشیه گشایش این نمایشگاه‌ها گفت: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه در سالن حافظ و در فضایی به وسعت ۶ هزار مترمربع به معرفی و ارائه آخرین دستاوردها و خدمات خود می‌پردازند.

سید محمود موسوی افزود: به دلیل شرایط موجود و با اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی، ۸۰ شرکت فعال در حوزه صنعت نفت از سراسر نقاط کشور از جمله تهران، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، البرز، بوشهر و فارس در این نمایشگاه حضور دارند.

وی، زمینه فعالیت غرفه‌داران را انواع فرآورده‌های نفتی، انواع مواد آب‌بندی و روانکاری، شیرآلات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، تامین قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی، تولید، بسته‌بندی و صادرات انواع قیر، اتصالات مکانیزه و قطعات پیچیده صنعتی کامپوزیتی، لوله و اتصالات، عایق‌های حرارتی و صوتی پشم شیشه و عایق رطوبتی ایزوگام، طراحی و ساخت مخازن ذخیره و تحت فشار برشمرد.

موسوی، با بیان اینکه کارشناسان، متخصصان و تولید کنندگان فعال در حوزه صنعت نفت از این نمایشگاه به ‌صورت تخصصی بازدید می‌کنند، اظهار داشت: چند هیات در قالب تور صنعتی از استان‌های البرز، بوشهر و یزد، همچنین چهار هیات بازدیدکننده خارجی از کشورهای عمان، سوریه، افغانستان و پاکستان از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: سالن‌های این نمایشگاه، روزانه قبل از شروع به کار غرفه‌داران و در هنگام برگزاری این نمایشگاه بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی گندزدایی می‌شود و با توجه به فراهم شدن مواد ضدعفونی کننده و محل‌هایی برای شست‌ و شوی دست‌ها در تمام سالن‌ها، مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان ملزم به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

موسوی، در بخش دیگری از مطالب خود گفت: استان فارس به سبب وجود امکانات صنعتی، تولیدی، پالایش و منابع نفتی و گازی فراوان از قطب‌های مهم گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی کشور محسوب می‌شود و از همین رو برگزاری این ۲ نمایشگاه، با توجه به نامگذاری سال ۱۳۹۹ به نام سال جهش تولید، موجب پیشرفت و حمایت بیشتر از تولیدکنندگان داخلی و همچنین هم‌افزایی بیشتر بخش‌های دولتی و خصوصی خواهد شد. 

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی تجهیزات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین نمایشگاه بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست در صنعت نفت، تا پنجم تیرماه ۹۹ از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برقرار است.

ثبت دیدگاه