• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

استاندار فارس: پروژه آزادراه شیراز به اصفهان مشکل اعتباری ندارد

  • 20 مرداد 1399 - 22:02
استاندار فارس: پروژه آزادراه شیراز به اصفهان مشکل اعتباری ندارد

استاندارفارس گفت: پروژه آزادراه شیرازبه اصفهان، مشکل تامین اعتبار ندارد و ۵۰۰ میلیارد تومان به عنوان آخرین بخش اعتبارات دولتی آن قطعا تامین خواهد شد؛ همچنین با توجه به وعده امیر حاتمی وزیر محترم دفاع، نقدینگی لازم از طرف شریک این پروژه نیز تامین می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های آزادراهی استان فارس، گفت: کنترل پروژه آزادراه شیراز به اصفهان باید به شکل روزانه انجام شود تا بتوان در موعد مشخص، یعنی پایان زمان قانونی کار دولت تدبیر و امید، شاهد بهره‌برداری از آن بود

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی ادامه داد: پروژه آزادراه شیراز به اصفهان به عنوان بزرگترین و مهمترین پروژه آزادراهی کشور باید به صورت ویژه و در سطح وزارت راه و شهرسازی پیگیری شده و در موعد مشخص شده به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: با توجه به وعده‌های داده شده و انتظارات مردم باید با برنامه ریزی دقیق و با ایثار و عشق تکمیل بخش‌های باقیمانده این پروژه را دنبال کرد.

استاندارفارس با بیان این که برای اتمام پروژه در موعد مقرر، باید تامین آسفالت را به پیمانکاران متعدد واگذار کرد، ادامه داد: تامین خدمات زیرساختی مانند امکانات ارتباطاتی و همچنین خدمات رفاهی و ایستگاه های پلیس باید اقدامات لازم به منظور آماده سازی این امکانات قبل از بهره برداری از آزادراه انجام شود.

رحیمی همچنین با اشاره به دستور رئیس جمهوری در روز افتتاح کارخانه آلومینیوم لامرد در خصوص لزوم ساخت آزادراه لامرد به پارسیان، گفت: در این زمینه باید از همه ظرفیت های ملی مانند وزارت نفت و ایمیدرو به همراه ظرفیت استانی و محلی را به کار گرفت.

وی با اشاره به این که بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس نیز از طرح های اولویت دار استان فارس به شمار می‌رود و در حوزه فعالیت سه اداره کل راه و شهرسازی فارس، لارستان و هرمزگان است، ادامه داد: این پروژه نیز با حمایت های وزیر محترم راه و شهرسازی در حال اجراست و تاثیر قابل توجهی در امنیت تردد شهروندان دارد.

استاندار فارس همچنین تکمیل کنارگذر شمال شرقی شیراز را حائز اهمیت دانست و گفت: وزارت راه و شهرسازی باید برای جذب سرمایه گذار در این پروژه پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

ثبت دیدگاه