• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ساخت آزادراه لامرد – پارسیان سرعت بیشتر می‌گیرد

  • 30 بهمن 1399 - 15:09
ساخت آزادراه لامرد – پارسیان سرعت بیشتر می‌گیرد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در سفر خود به شهرستان لامرد گفت: با کمک قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو ) ساخت آزاد راه لامرد – پارسیان سرعت بیشتری می گیرد.

برپایه مطلب دریافتی ایرنا حسن نوروزی عصر چهارشنبه در بازدید از قطعه اول آزاد راه لامرد – پارسیان گفت:برای تکمیل آزاد راه لامرد- پارسیان ۲۵۰۰میلیارد تومان اعتبار لازم است که در این زمینه با رایزنی های انجام شده با قرارگاه خاتم الانبیا و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) ساخت این مسیر برای عبور تولیدات صنایع بزرگ انرژی بر از جمله شمش آلومینیوم و دیگر صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد سرعت بیشتری می گیرد.

نوروزی همچنین در ادامه از طرح تعزیه مصنوعی تنگ ماهی در بخش اشکنان بازدید کرد که برای اجرای این طرح از محل اعتبارات توسعه شهرستان فارس اعتبار اولیه ۲ میلیارد تومان به آن اختصاص یافته است که کارشناسان جهاد کشاورزی لامرد برای تکمیل این طرح آبخیزداری اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان درخواست کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در آخرین مرحله از حضور در شهرستان لامرد با حضور در منطقه ویژه انرژی بر لامرد و کارخانه آلومینیوم جنوب از فعالیت های اقتصادی این مجموعه اقتصادی بازدید کرد.

حسین شبانی نژاد فرماندار لامرد همچنین در بازدید از قطعه اول مسیر لامرد به خنج تا تونل شهید باقری در لامرد گفت: با موافقت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و برای تکمیل این مسیر اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان تخصیص داده شد.

شهرستان لامرد در فاصله ۳۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه