• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک حافظ اقلید

  • 08 اسفند 1399 - 16:34
آغاز عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک حافظ اقلید

عملیات اجرایی کارخانه کاشی و سرامیک شهرستان اقلید، همرمان با سالروز ولادت مسعود امیرالمومنین(ع) آغاز شد.

عملیات اجرایی پروژه کارخانه کاشی و سرامیک اقلید، با حضور مسلم صالحی نماینده مردم و مسئولان شهرستان اقلید در مجلس و سرمایه گزاران این پروژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم اقلید در مجلس، این پروژه اقتصادی با اعتبار اولیه ۴۰۰ میلیارد تومان، به بهره برداری خواهد رسید و با فعال شدن این کارخانه در فاز اول برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به طور غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، در این مراسم ضمن قدردانی از سرمایه گذاران این پروژه اقتصادی گفت: ظرفیت مناسب این منطقه و نزدیک بودن به معدن خاک نسوز استقلال آباده، موجب رشد این کارخانه خواهد شد که موجب خیر و برکت بسیاری برای مردم شهرستان و منطقه خواهد بود.

مسلم صالحی اضافه کرد: با ورود این کارخانه کاشی و سرامیک، صنایع و منابع وابسته به این صنعت نیز رونق بسیاری پیدا خواهد کرد، لذا نیاز به راه اندازی رشته های مرتبط با کاشی و سرامیک، نظیر رشته مهندسی مواد، گرایش سرامیک و … در سطح شهرستان می باشیم تا به تکمیل فرایند این زنجیره انجام شود. در همین راستا، از تمام ظرفیت های موجود جهت احداث آزمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک در اقلید استفاده خواهیم نمود.

نماینده مردم اقلید در مجلس، این پروژه را چراغ امید منطقه دانست و افزود: این پروژه اقتصادی مایه دلگرمی مردم شهرستان می باشد و ایجاد اعتبار صنعتی ویژه ی منطقه، که به واسطه احداث این کارخانه صورت گرفته است، میل به سرمایه گزاری را افزایش داده و زمینه را برای ورود سایر سرمایه گزاران به منطقه فراهم می‌کند.

حجت الاسلام طالبی، امام جمعه اقلید، نیز ضمن تشکر از سرمایه گزاران این پروژه برای اشتغال زایی و رفع بیکاری در منطقه، گفت: عرصه‌ی تولید و رونق اقتصادی از مهمترین عرصه های فعلی انقلاب اسلامی می باشد، که امید را به دل جامعه تزریق می کند و برای سرمایه گزارانی که به طور جهادی در این راستا قدم برداشته اند آرزوی موفقیت می کنم.

ثبت دیدگاه