• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کاهش ۵۰۰ نفری تعداد بیکاران زرقان

  • 11 اسفند 1399 - 9:08
کاهش ۵۰۰ نفری تعداد بیکاران زرقان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس عنوان کرد که کارخانه کاغذ زاگرس زرقان با سرمایه‌گذاری ۴۵۰۰ میلیارد ریالی، زمینه ساز اشتغال مستقیم بیش از ۵۰۰ نفر خواهد بود.

حسن نوروزی در حاشیه بازدید از کارخانه کاغذ زاگرس در شهرستان زرقان بیان کرد: دستگاه‌ها و تجهیزات استفاده شده در کارخانه کاغذ سازی زاگرس بر اساس فناوری، تکنولوژی و دانش روز دنیاست و با بهره‌برداری از این خط تولید، به طور میانگین سالانه حدود ۶۰ هزار تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، نوروزی افزود: در این کارخانه علاوه بر ایجاد خطوط تولید کاغذ، یک نیروگاه ۲۵ مگاواتی هم در حال راه‌اندازی است که علاوه بر تولید کاغذ، تولید برق نیز خواهد داشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس، هدف بازدید از پروژه‌های استانی را کمک به رفع مسائل و مشکلات موجود در راه به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: در جریان بازدید از کارخانه کاغذ زاگرس، چالش‌های پروژه در خصوص مشکلات زیرساختی مورد نیاز کارخانه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نوروزی در عین حال یادآور شد: این پروژه از پروژهپهای صنعتی اولویت دار جهش تولید استان است که از طریق سرمایه‌گذاری خارجی و با تأکید بر انتقال تکنولوژی مدرن به کشور تأمین مالی شده و قرار است به زودی به مرحله بهره برداری برسد.

ثبت دیدگاه