• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تخصیص ۱۱ میلیارد تومان به بهسازی روستاهای لامرد و مُهر

  • 19 فروردین 1400 - 15:57
تخصیص ۱۱ میلیارد تومان به بهسازی روستاهای لامرد و مُهر

نماینده شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس از آغاز بهسازی روستاها با تخصیص قریب به ۱۱ میلیارد تومان اعتبار به ۵۰ روستا در شهرستان‌های لامرد و مهر خبر داد.

سیدموسی موسوی با اشاره به اینکه در نخستین روز سال جدید در پیام نوروزی خود بر اجرای ۳ نهضت ایجاد اماکن ورزشی، بهسازی روستاها و آبرسانی با اولویت مناطق محروم در دو شهرستان لامرد و مهر تأکید کرده بود، گفت: تخصیص این اعتبار حاصل پیگیری‌های انجام شده بود.

به گزارش ایسنا به نقل از دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، موسوی تخصیص این میزان اعتبار را منجر به تبدیل روستاها به کارگاه سازندگی دانست.

وی افزود: علی‌رغم همه تنگناهای مالی دولت و شرایط سخت اقتصادی کشور، با مبادله تفاهم نامه‌ای بین سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن فارس، این میزان اعتبار به روستاهای ۲ شهرستان تخصیص یافت.

موسوی گفت: در گام نخست نهضت سازندگی، عملیات بهسازی در  روستاهای ترمان، چاه چاهورز، چاه‌شرف، خره، چاه‌گزی مهر، خالو محمدعلی، پنگرویه، چاه‌بیدو، لشکان، کندر عبدالرضا، میرملکی، ناوبندی، حاجی‌آباد مهر، قلعه غلام عبدالله، نرمان، ستنبک، شول، میرحسنی، حسن کمالی، قلعه محمدعلی، کال، ارودان، پاقلات، پسبند، کارون، ده‌پایین، چاه‌کبکان، خشت، بریو، شهرک امام خمینی، چاه‌گزی علامرودشت، زیغان، گلدشت، سیدهاشمی، غیب‌الهی، حاجی‌آباد خواجه‌مراد، اندر، خیرگو، چارطاق، قلعه سهراب، تمرویه، دهنو چاهورز، وردوان، دهنو علامرودشت، دهکهنه، خالده، بردکویه، دهنو فاضلی، نورآباد و بهرستان آغاز می‌شود.

نماینده شهرستان‌های لامرد و مُهر استان فارس در مجلس، این اقدام را گام نخست از نهضتی بزرگ برای بهسازی روستاهای این شهرستان‌ها دانست و گفت: گام دوم نهضت بهسازی، با تخصیص اعتبارات جدید و به‌زودی آغاز می‌شود و سایر روستاها نیز به این نهضت خواهند پیوست.

ثبت دیدگاه