• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افزون بر ۱۵ میلیون تن کالا در فارس جا به جا شد

  • 22 شهریور 1400 - 18:00
افزون بر ۱۵ میلیون تن کالا در فارس جا به جا شد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۱۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای جاده‌ای این استان به نقاط مختلف درون و برون استانی جا به جا شد.

روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس یکشنبه به نقل از علیرضا سیاهپور افزود: این میزان کالا در قالب یک میلیون و ۱۵۰ هزار سفر تحت صحابت بارنامه و توسط ناوگان فعال کالای حمل و نقل جاده‌ای استان جا به جا شده است.
وی ادامه داد: قابلیت و توانمندی‌های بخش حمل و نقل جاده‌ای کالای فارس با استفاده از امکانات موجود به ویژه آمادگی موثر ناوگان تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل کالای استان و افزایش قابل توجه صدور بارنامه‌ها به رغم محدودیت‌های اقتصادی و همچنین تبعات ناشی از گسترش کرونا از اهمیت بالایی برخوردار است.
او اظهار داشت: فارس با افزون بر ۳۶ هزار دستگاه انواع وسایل نقلیه سنگین باری و حمل فرآورده های نفتی فعال رتبه نخست کشور را در این زمینه در اختیار دارد ضمن اینکه از نظر فعالیت مستقیم بیش از ۵۵ هزار راننده حرفه‌ای حمل و نقل جاده‌ای کالا نیز در جایگاه اول کشور قرار دارد.
سیاهپور بدون بیان آمار گفت: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد بارنامه صادره در مقایسه با سال گذشته یک درصد کاهش و تناژ جابه جا شده نیز یک و نیم درصد کاهش داشته است.

ثبت دیدگاه