• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

محصولات صنعتگران فارس در نمایشگاه چین عرضه ‌شد

  • 01 مهر 1400 - 11:00
محصولات صنعتگران فارس در نمایشگاه چین عرضه ‌شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: محصولات و توانمندی‌های صنعتگران استان فارس در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع کوچک و متوسط گوانگجو چین عرضه شد.

روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در مطلب چهارشنبه خود به نقل از احد فتوحی افزود: به رغم محدودیت‌های کرونایی، با حمایت این شرکت در حوزه های انجیر، پسته، پیمانکاری فرعی (SPX) و شیرین بیان در نمایشگاه بین‌المللی صنایع کوچک و متوسط چین که هفته جاری در گوانگجو برگزار شد حضور یافتند.
او ادامه داد: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ کشور و همچنین سازمان‌های بین‌المللی حضور داشتند.
وی، مذاکرات تجاری و اقتصادی بین فعالان صنعتی، تجاری و اقتصادی را مهم توصیف کرد و افزود: در این نمایشگاه مذاکراتی بین فعالان اقتصادی کشورمان با تجار چینی و همچنین تجار دیگر کشورها صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به استقبال خوب بخش خصوصی از این رویداد اضافه کرد: هماهنگی‌های انجام شده بین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همراهی سرکنسولگری کشورمان در گوانگجو، ایران را به مهمترین شریک خارجی چین در نمایشگاه امسال تبدیل کرد.
وی گفت: بخشی از هزینه‌های شرکت در این نمایشگاه از محل کمک‌های یارانه‌ای سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به واحدهای شرکت کننده پرداخت شد.

ثبت دیدگاه