• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

صدور دامدار کارت برای دامداران کشور

  • 24 مهر 1400 - 14:15
صدور دامدار کارت برای دامداران کشور

مدیرعامل بانک کشاورزی: پارسال برای ۵۰ هزار نفر از کشاورزان کشور،کشاورز کارت صادر شد و امسال هم تا ۱۰ روز آینده دامدار کارت را راه اندازی می‌کنیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: پارسال برای خدمت به کشاورزان ۸۰۰ میلیارد تومان با سود ۱۲ درصد برای ۵۰ هزار نفر از کشاورزان کشور، کشاورز کارت صادر شد و این قشر از جامعه توانستند از آن استفاده کنند و امسال نیز تا ۱۰ روز آینده دامدار کارت را راه اندازی می‌کنیم.

خدارحمی افزود: کشاورزانی که کشاورز کارت سال قبل دریافت کرده اند باید مبلغ آن را بازپرداخت کنند تا دوباره همان مبلغ برای آن‌ها شارژ شود.
وی در خصوص امهال مطالبات کشاورزان هم گفت: بر اساس مصوبات قانونی؛ بند ۳۳ قانون برنامه بند ل تبصره ۱۶ قانون بودجه و تبصره ۳۵ امسال اگر کشاورزان ۲۰ درصد از بدهی شان در قالب بخشنامه امهال بپردازند می‌توانیم دوباره تقسیط مجدد کنیم، اما دولت مصوبه دیگری در زمینه امهال بدهی کشاورزان خسارت دیده از خشکسالی و سرمازدگی دارد که منتظریم دستورالعمل اجرایی آن به ما ابلاغ شود تا آن را اجرا کنیم.
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه گفت: در نیمه اول امسال در زمینه تأمین ماشین‌آلات کشاورزی؛ مکانیزاسیون و همینطور بذر گواهی شده تسهیلات خوبی برای کشاورزان فراهم کردیم و در زمینه توسعه گلخانه ها؛ کاشت و فرآوری گیاهان دارویی تسهیلات خوبی پرداخت می‌نماییم.

ثبت دیدگاه