• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اعطای اعتبار نامه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

  • 10 آذر 1400 - 14:05
اعطای اعتبار نامه هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس

مدیر کل راه و شهرسازی فارس در مراسم اعطای اعتبار نامه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس با اشاره به مشارکت بیش از ۴۷ درصدی اعضای این سازمان آن را برگ زرینی برای استان فارس دانست.
جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرساز فارس با بیان اینکه حضور پرشور ۱۲۶۰۰ نفر از اعضای سازمان موجب مباهات است ، بر لزوم توجه  ویژه اعضاء هیات مدیره دوره نهم در رفع مشکلات پیش آمده که ناشی از بروز وقفه در تعیین هیات رئیسه  را با قید فوریت تاکید کرد.
وی تصریح کرد: امروز خدمات سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل حرفه‌ای بزرگ در صنعت ساختمان استان بسیار تعیین کننده و اثر گذار است و بایستی با تدبیر و وحدت، همدلی، تعامل سازنده موجب بهبود و ارتقاء این جایگاه فراهم شود.
محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در این مراسم گفت: با وجود برپایی نهضت ملی مسکن در کشور و در استان بستری‌های شغلی بسیار خوبی برای تمامی بخش‌های صنعت ساختمان و مهندسین ساختمان و در رشته‌های مرتبط فراهم خواهد شد و مهندسین باید در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها و دانش‌های فنی و به روز استفاده کنند.
در پایان این مراسم از هیات مدیره هشتمین دوره با اهداء لوح تقدیر تشکر و قدردانی و اعتبار نامه هیات مدیره نهمین دوره نیز به آن‌ها اهداء شد.

ثبت دیدگاه