• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پیش‌بینی پرداخت بخشی از مطالبات ایثارگران در بودجه ۱۴۰۱

  • 05 بهمن 1400 - 18:00
پیش‌بینی پرداخت بخشی از مطالبات ایثارگران در بودجه ۱۴۰۱

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از پیش‌بینی پرداخت بخشی از مطالبات ۴۰ هزار میلیارد تومانی ایثارگران در بودجه سال آینده کشور خبر داد.

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی دوشنبه ۴ بهمن در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: مشکلات جامعه ایثارگری جدای از مشکلات مردم کشور همچون مسکن، تورم و قیمت مسکن نیست اما چون دچار نیاز مالی هستند، فشار بیشتری تحمل می‌کنند و نیازمند حمایت دولت هستند.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: بخش زیادی از قوانین جامعه ایثارگری اجرایی نشده و از طرفی مشکلات دولت نیز وجود دارد اما دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به این بخش دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در بودجه سال آینده دولت توجه ویژه‌ای به ایثارگران داشته و حتی بخشی از ۴۰ هزار میلیارد تومان مطالبات پایان خدمت ایثارگران نیز در بودجه سال آینده پیش‌بینی شده است.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه توجه به مباحث فرهنگی باید در اولویت تمام کارها باشد، عنوان کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت باید در اولویت تمام بخش‌های فرهنگی باشد اما به غیر از دستگاه‌های حوزه ایثار و شهادت هیچکدام از ۵۶ دستگاه متولی حوزه فرهنگ مشارکتی در امور فرهنگ ایثار و شهادت ندارند.

ثبت دیدگاه