• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

همایش سرمایه‌گذاری در انار برگزار می‌شود

  • 30 مهر 1392 - 0:05
همایش سرمایه‌گذاری در انار برگزار می‌شود

به گزارش سایت فرمانداری، صبح دوشنبه ۲۹ مهرماه جلسه ای به ریاست موحدی نیا فرماندار انار و با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری، روسای دانشگاه ها، روسای شورای شهر و بخش، بخشدار مرکزی و روسای ادارات ذیربط در محل فرمانداری برگزار گردید.

برگزاری همایش سرمایه گذاری و هم اندیشی جهت تشویق سرمایه گذاری در شهرستان انار از موضوعات مورد بخث در این جلسه بود.

پی‌نوشت انارپرس: انار با توجه به موقعیت جغرافیایی و قابلیت‌هایی که دارد، مستعد ایجاد منطقه ویژه تجاری و سرمایه‌گذاری‌های کلان از جمله صنایع تبدیلی پسته،  صنایع خودروسازی و صنایع الکترونیک و کشاورزی است. امید است که مسئولین افق توسعه شهرستان انار را به گونه‌ای ببینند که در انار شاهد ایجاد منطقه ویژه تجاری باشیم.

علاوه بر این‌ها برای “تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری، سهولت کارها برای سرمایه‌گذاری، ایجاد امنیت سرمایه‌گذاری، جلوگیری از کاغذبازی اداری و پاس دادن سرمایه‌گذار از این اداره به آن اداره” اولا باید اتاق سرمایه‌گذاری در فرمانداری تشکیل شود که همه ارگان‌های مربوطه در آن نماینده داشته باشند تا سرمایه‌گذار ناچار نشود در مسیر پر و پیچ خم اداری گرفتار گردد و دوما بعضی از ارگان‌های مربوطه که ارتباط مستقیمی با سرمایه‌گذاری و صنعت دارند و هنوز در انار مستقر نگردیده‌اند، در انار مستقر شوند.

 

ثبت دیدگاه