گروه : اخبار انار » اسلایدر » تیتر یک » فرهنگ
ساعت : 8:06
شناسه : 100601
تاریخ : 04 دی 1395
حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری هفته فرهنگی انار حمایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری هفته فرهنگی انار

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری هفته فرهنگی شهرستان انار زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به سهم خود از این موضوع حمایت خواهد کرد. علیزاده در گفت‌و‌گویی با انارپرس اظهار داشت: معمولا هفته‌های فرهنگی تعریف‌های خاص خودش را داشته و […]

محمدرضا علیزاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: برگزاری هفته فرهنگی شهرستان انار زمینه‌ای برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان است که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به سهم خود از این موضوع حمایت خواهد کرد.

علیزاده در گفت‌و‌گویی با انارپرس اظهار داشت: معمولا هفته‌های فرهنگی تعریف‌های خاص خودش را داشته و نیاز به برنامه‌های دقیق در حوزه‌های فرهنگی، هنری، دینی و مذهبی و همچنین تجلیل از نخبگان شهرستان دارد.

وی در خصوص ابراز تمایل مسئولین برای برگزاری هفته فرهنگی انار در سال‌های آتی گفت: از چنین تصمیمی که مسئولان شهرستان انار گرفته‌اند بسیار خوشحالیم و این مهم نیز از مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

بر پایه تصمیم شورای فرهنگ عمومی، قرار است همه ساله در نیمه دوم آذر هفته فرهنگی انار برگزار شد. این هفته فرهنگی همزمان با ۱۸ آذر روز شهرستان انار خواهد بود.