• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

انتقاد انارکی محمدی از نگاه غیرکارشناسی به انار و رفسنجان در دیدار با معاون رئیس‌جمهور

  • 07 دی 1395 - 8:27
انتقاد انارکی محمدی از نگاه غیرکارشناسی به انار و رفسنجان در دیدار با معاون رئیس‌جمهور

مهندس احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان در جلسه‌ای که با حضور دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، تلقی‌کردن این دو شهرستان را به عنوان منطقه برخوردار، «غیرکار‌شناسی و غیرواقع‌بینانه» توصیف کرد.

photo_2016-12-27_08-00-30

انارکی محمدی در این جلسه که علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان و سایر نمایندگان استان حضور داشتند، در این خصوص گفت که به دلیل این نگاه غیرکار‌شناسی، بسیاری از پروژه‌های این دو شهرستان و بخش‌های توسعه‌ای و عمرانی متوقف شده و هیچ بودجه ملی و استانی برای آن‌ها تعریف نشده است.

نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان همچنین از بالا بودن سهم مالیات مردم انار و رفسنجان نیز انتقاد کرد.

وی از جاده‌ نوق به انار و نوق به بافق، محور رفسنجان- نوق، مشکلات شبکه‌های آب روستایی و محور رفسنجان-زرند به عنوان دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود نام برد.

به دنبال این سخنان انارکی محمدی، مقرر شد تا استاندار کرمان گزارش کامل و کارشناسانه‌ای را در خصوص شهرستان‌های انار و رفسنجان تهیه و به معاون رئیس‌جمهور ارائه دهد.

در این جلسه همچنین با توجه به افزایش ۳۱ درصدی سهم مالیاتی استان کرمان در لایحه بودجه ۱۳۹۶، بر تحقق درآمدهای مالیاتی و حرکت بر مبنای کاهش وابستگی بودجه کشور به نفت و سالم سازی ساختار بودجه‌ای دولت تاکید و مقرر گردید عدالت بودجه‌ای به گونه‌ای برقرار گردد که استان‌ها از فشار مالیاتی یکسانی برخوردار شوند.

ثبت دیدگاه