• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پیگیری چندین ماهه فرماندار انار برای حل مشکل طرح هادی روستای ده‌‌رئیس

  • 11 دی 1395 - 14:21
پیگیری چندین ماهه فرماندار انار برای حل مشکل طرح هادی روستای ده‌‌رئیس

سومین جلسه پیگیری حل مشکل طرح هادی اراضی ده‌رئیس روز شنبه ۱۱ دی در فرمانداری انار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، در این جلسه که فرماندار انار، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری، نماینده اداره بازرسی استانداری، نماینده اداره امور روستایی استانداری، بنیاد مسکن و مسئولین دیگر حضور داشتند طباطبایی فرماندار انار گفت: بنده از ابتدا که در شهرستان انار توفیق خدمت به مردم شریف این شهرستان را پیدا کردم باتوجه به مراجعات متعدد اهالی روستای ده‌رئیس یکی از اولویت‌های کاری خود را حل و فصل این مسئله و پیگیری جهت ابلاغ طرح هادی این روستا قرار دادم.

photo_2016-12-31_14-14-26

فرماندار انار افزود: با توجه به اینکه این مسئله از مدت‌ها قبل حل نشده باقی مانده بود انا در کنار دیگر امور این مسئله را به صورت جدی مورد پیگیری قرار دادم و در این خصوص طی جلسات متعدد در ماه‌های گذشته با مدیران کل محترم بنیاد مسکن، مدیر کل محترم بازرسی استانداری، مدیر کل محترم امور روستایی، طرح در جلسات متعدد با امور قضایی، شورای تامین و… تبادل نظر و ارزیابی نمودیم.

وی گفت: با توجه به سفر مدیر کل محترم بازرسی استانداری (۵ دیماه) به شهرستان انار، ایشان از نزدیک در جریان این مسئله قرار گرفته‌اند و با جلساتی که در هفته قبل و امروز تشکیل شد سعی خواهیم کرد به لطف خدا به نتیجه برسیم.

فرماندانار افزود: باتوجه به اینکه حل و فصل اینگونه مسائل نیاز به یک پروسه زمانی و اعلام نظر چندین دستگاه اجرایی دارد در تلاشیم که در روزهای آینده این مسئله مرتفع گردد و مشکل مردم این روستا حل شود.

طباطبایی در ادامه ضمن بررسی نظرات ادارات مختلف حاضر در جلسه، از پیگیری و مساعدت کلیه دستگاه‌های اجرایی جهت حل و فصل این مسئله تشکر و قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام منتظری، امام جمعه انار نیز در خطبه‌های نماز جمعه ۱۰ دی گفته بود که «تأخیر در ابلاغ طرح هادی بعضی از مناطق از جمله ده رئیس جمعی از مردم را از داشتن مسکن و سر پناه محروم کرده است و مسؤولان در این موضوع تسریع کنند.»

در همین حال شماری از اهالی ده‌رئیس در اعتراض به عدم ابلاغ طرح هادی ده‌رئیس و جلوگیری از ساخت و ساز در این روستا، روز پنجم دی در فرمانداری انار تجمع کردند. محمد باژیان مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری کرمان در جمع مالکان اراضی ده رئیس در فرمانداری گفت: ۸۰ درصد مشکل اراضی ده‌رئیس طی ۱۰روز آینده رفع می‌شود.

ثبت دیدگاه