• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

فرماندار انار خواهان جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی شد

  • 26 دی 1395 - 15:34
فرماندار انار خواهان جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی شد

سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار خواهان جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرقانونی وحاشیه‌نشینی در شهرستان شد.

طباطبایی روز یکشنبه ۲۶ دی در جلسه شورای اداری انار افزود: لازم است مدیران ادارات متولی در اسن خصوص به صورت جدی و قانونی عمل کرده و از ساخت و سازهای غیرقانونی جلوگیری کنند تا مسئله‌ای شبیه یکی از روستاهای انار تکرار نشود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام دهه مبارک فجر ، مدیران دستگاههای اجرایی طرحها و پروژه های خودشان را جهت افتتاح و کلنگ زنی در دهه فجر به فرمانداری معرفی کنند.

فرماندار انار همچنین از بخشدار مرکزی خواست تا کلیه اقدامات عمرانی که در ماه های اخیر در روستاها علی الخصوص ۸ قریه انجام شده است را به اطلاع دهیاران و شوراهای اسلامی برسانند تا مردم از خدمات دولت تدبیر و امید در روستاها که انجام شده است اطلاع یابند.

طباطبایی در ابتدای سخنان خود ضمن تسلیت در گذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: بزرگ مرد این کشور را تمام دنیا سالیان سال می شناسند و خدمات آن مرحوم به نظام و مردم برهیچکس پوشیده نیست و از تمامی مردم شریف شهرستان انار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان،ائمه جمعه و جماعات و خانواده های معظم شهدا تقدیر و تشکر میکنم که با حضور باشکوه خود در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی شرکت کردند.

تجلیل امام جمعه انار از آیت‌الله هاشمی

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه انار نیز در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی اظهار داشت: آیت الله هاشمی شخصیتی بود که سالیان سال در راه اسلام،قرآن ،انقلاب و خدمت به مردم تلاش کرد و مردم در مراسم خاکسپاری آن مرحوم قدردانی خود را نسبت به تلاشها و خدماتش نشان دادند.

وی در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان احادیث و آیاتی را بیان نمودند و گفتند: مسئولین باید برای مردم کار کنند و میزو پستها ماندنی نیست و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند .

امام جمعه انار در این جلسه به برگزاری نماز وحدت در ادارات اشاره و از مسئولین خواستند تا فعالیتهای بعمل آمده در روستاهای شهرستان انار را به اطلاع شوراها و دهیاران برسانند.

فرماندار انار نیز در خصوص تکریم ارباب رجوع در ادارت گفت: کارکنان سر ساعت در اداره خود حضور پیدا کنند و دستگاههای اجرایی شهرستان تکریم ارباب رجوع را در دستور کار خود قرار دهند و مکاتبات فرمانداری را جواب دهند. 

رفع مشکلات درمانگاه‌های امین‌شهر و لطف‌آباد

در ادامه این جلسه دکتر محمد برجی، رئیس شبکه بهداشت و درمان انار در خصوص طرح های عمرانی در دست اجرا  در بخش درمان  گزارشی به حضار ارائه نمود.

وی گفت: در خصوص شبانه روزی شدن درمانگاه لطف آباد و صبح و عصر بودن درمانگاه امین شهر مکاتبات انجام شده و انشاالله با مساعدت و پیگیری فرماندار و امام جمعه این قضیه حل خواهد شد.

محسن هاوشکی بخشدار مرکزی انار نیز از اقداماتی که توسط دولت تدبیرو امید به ویژه در چندماهه اخیر در خصوص توسعه عمرانی و ساماندهی  روستاها علی الخصوص اقدامات روستاهای ۸ قریه انجام شده است بیان کرد. از جمله این موارد ۹۰ هزار متر مربع آسفالت، ۱۹ هزار متر جدولگذاری و ۲۳ کیلومتر لوله گذاری و تعویض لوله های آب شرب روستاهای شهرستان انار است.

 

ثبت دیدگاه