• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

جوابیه آموزش و پرورش انار در خصوص قضایای اخیر: تنبیه بدنی ممنوع است/ تجمع غیرقانونی و طومارنویسی در حمایت از افراد خاطی، پیگرد قانونی دارد

  • 04 بهمن 1395 - 9:35
جوابیه آموزش و پرورش انار در خصوص قضایای اخیر: تنبیه بدنی ممنوع است/ تجمع غیرقانونی و طومارنویسی در حمایت از افراد خاطی، پیگرد قانونی دارد

آموزش و پرورش شهرستان انار با ارسال جوابیه‌‌ای، به رخدادهای اخیر در خصوص ماجرای تنبیه بدنی در یکی از مدارس انار و حاشیه‌های آن واکنش نشان داد.

در این جوابیه اعلام شده که تنبیه بدنی تحت هر شرایطی در مدارس ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

این جوابیه همچنین تاکید کرده که برگزاری تجمعات غیرقانونی و طومارنویسی در حمایت از افراد خاطی، پیگرد قانونی دارد.

در روزهای اخیر و به دنبال وقوع تنبیه‌بدنی در دبیرستان شهیدان قدیری-انارکی شهرستان انار، برخی افراد با وعده‌های مختلف، جمعی از دانش‌آموزان را مجبور کرده بودند که در حمایت از یک معلم، طومار بنویسند. همچنین در رویدادی دیگر نیز چند روز قبل، یک تجمع ۲۰ نفره از سوی برخی معلمان در انار برگزار شده بود.

متن کامل جوابیه آموزش و پرورش شهرستان انار به شرح زیر است:

جناب آقای نسب عبداللهی

مدیریت محترم سایت انارپرس

با سلام و احترام

ضمن سپاس از عنایت جنابعالی نسبت به پوشش اخبار حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در پی سوء تفاهم اخیر ، توضیحات ذیل جهت تنویر افکار عمومی به حضورتان ارسال می‌شود. خواهشمند است دستور فرمایید نسبت به درج آن در سایت انارپرس اقدام نمایند.

«از انتقادهای سازنده و نقدهای منصفانه استقبال می‌کنیم»

آموزش و پرورش شهرستان انار همچون گذشته از نقدهای منصفانه و انتقادهای سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کند و رسانه‌ها را بازوی تعلیم و تربیت می‌دانیم و همچنان تاکید داریم تنبیه بدنی در مدارس تحت هر شرایطی ممنوع است و با متخلفان احتمالی برخورد قانونی می‌شود.

بدیهی است رسانه گروهی در چهارچوب قانونی نسبت به درج اخبار حوزه آموزش و پرورش مجاز هستند، اما جهت ایجاد وحدت رویه و به منظور تنظیم و انعکاس حرفه‌ای اخبار مدارس تاکید می‌شود که مدیران محترم مدارس، اخبار خود را حتما از کانال روابط عمومی اداره آموزش و پرورش به رسانه‌ها ارسال نمایند.

در ضمن تجمعات غیرقانونی، صدور بیانیه و طومارنویسی در حمایت از افراد خاطی در هر جایگاه اداری که باشند، مورد تایید نیست و پیگرد قانونی دارد.

آموزش و پرورش شهرستان انار

 

 

ثبت دیدگاه