• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

فرماندار خواهان همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای احیا و مرمت یخدان انار شد

  • 07 بهمن 1395 - 14:17
فرماندار خواهان همکاری شهرداری و میراث فرهنگی برای احیا و مرمت یخدان انار شد

سیدضیاء طباطبایی فرماندار شهرستان انار در جلسه تسهیلات سفر از شهرداری خواست تا با همکاری میراث فرهنگی مشکلات یخدان انار را پیگیری کند. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان انار هفتم بهمن ماه اولین جلسه ستاد تسهیلات سفر در خصوص اتخاذ تدابیر لازم برای نوروز ۹۶ به ریاست آقای طباطبائی فرماندار انار تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مسئولین کمیته های ستاد تسهیلات سفر شهرستان ضمن آسیب شناسی فعالیتهای صورت گرفته سال گذشته پیشنهادات خود را ارائه نموده و در خصوص استفاده از منابع و امکانات جهت رفاه حال مسافران و جذب آنها جهت بازدید از جاذبه های گردشگری شهرستان انار بحث و تبادل نظر نمودند.

فرماندار انار در این جلسه ضمن تبریک فرارسیدن ایام اهها دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت باتوجه به موقعیت استراتژیک شهرستان انار و همه ساله مسافران زیادی  از این شهرستان می گذرند لازم است که مسئولین  بهتر از سنوات قبل با برنامه ریزی و فراهم نمودن امکانات مناسب میهمانان نوروزی را در این ایام یاری وهمراهی نمایند.فرماندار انار با برشمردن وظائف کمیته های از کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی خواستند تا در خصوص ایمن نمودن راه ها،جلوگیری از افزایش قیمتها برای ایام عید،برآورده کردن نیاز آرد و نان شهرستان و مسافران،راه اندازی کمپها و ستاد نوروزی،تامین امنیت لازم برای مسافران،نظارت بهداشتی مناسب بررستورانها و اماکن اقامتی ،تهیه دفترچه های راهنمای مناسب گردشگری برای معرفی آثار باستانی شهرستان و… تدابیر لازم از هم اکنون اندیشیده شود. 

همچنین مقرر گردید تا در جلسات بعدی که در این خصوص برگزار می گردد مسئولان گزارش عملکرد خود را در کارگروه های تخصصی ارائه نمایند.

فرماندار انار نیز در این جلسه از پیگیری در خصوص رفع مشکل آب مسجد سجاد انار از طریق مدیر عامل آب و فاضلاب شهرستان رفسنجان خبر داد.

طباطبایی همچنین از رسانه های شهرستان خواست تا در خصوص راهنمایی مسافران در ایام نوروز و معرفی ظرفیت های شهرستان در این زمان اقدامات لازم را انجام نمایند.

ثبت دیدگاه