• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

فیلم درگیری در صدا و سیمای کرمان / برخورد با کارکنان منتقد صدا و سیمای کرمان / درخواست منتقدان از ضرغامی

  • 24 آذر 1392 - 0:01
فیلم درگیری در صدا و سیمای کرمان / برخورد با کارکنان منتقد صدا و سیمای کرمان / درخواست منتقدان از ضرغامی

مدتی قبل روزنامه شرق گزارش داد که یک اعتراض صنفی در جلسه حجت‌الاسلام اربابی‌فر مدیر کل بازرسی سازمان صدا و سیما در کرمان باعث بروز درگیری شده است.

با این حال مسئولان صدا و سیمای کرمان تلاش می‌کردند وقوع این درگیری و بروز انتقادات به موسوی، مدیر کل صدا و سیمای کرمان را تکذیب کنند اما انارپرس به چند نسخه از فیلم‌های این جلسه پر تنش دست یافته که نشان می‌دهد در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل بازرسی سازمان صدا و سیما تشکیل شده، تعدادی از کارکنان صدا و سیمای مرکز کرمان به بیان انتقادات خود از عملکرد مدیر کل شبکه کرمان می‌پردازند که این انتقادات باعث بروز درگیری نیز می‌شود.

 حجت‌الاسلام موسوی از خرداد ۱۳۸۳ تاکنون مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان است.

در این جلسه یکی از حامیان مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان اقدام به پرتاب صندلی به سوی منتقدان می‌کند.

همچنین گزارش‌های رسیده به انارپرس نشان می‌دهد که اخیرا برخی نهادها برخورد با کارکنان منتقد صدا و سیمای مرکز کرمان را آغاز کرده‌اند.

 یکی از کارکنان صدا و سیمای کرمان که منتقد عملکرد مدیر کل این سازمان است، به انارپرس گفت: بعد از انتقادات به حق کارمندان صدا و سیمای کرمان  در تاریخ چهارم آذر نسبت به عملکرد ۱۰ ساله مدیر کل مرکز استان در حضور حجت الاسلام اربابی فر مدیر کل بازرسی سازمان صدا و سیما، متاسفانه  به جای پاسخگویی سازمان خصوصا شخص مهندس ضرغامی نسبت به خواسته‌های کارمندان، منتقدان و معترضان به تهران احضار شده‌اند و برخوردهایی با آن‌ها شده که خود جای بسی تعجب است.

وی که خواست نامش محفوظ بماند، افزود: “این در حالی است که منتقدان فقط ۹ نفر نبوده و با مراجعه به فیلم جلسه و صلوات‌های کوبنده حضار مشخص می‌شود که این خواسته اکثریت کارمندان مرکز کرمان می‌باشد.”

این منبع گفت: کارمندان صدا و سیمای کرمان همچنان ضمن تاکید و اصرار بر خواسته‌هایشان منتظر پاسخ به جا و شایسته سازمان صدا و سیما و شخص مهندس ضرغامی هستند.

پیش از این روزنامه شرق به نقل از یکی از کارکنان صدا و سیمای کرمان نوشته بود: کارکنان صداوسیمای کرمان خواهان چرخش مدیریت و رشد نیروها هستند و از حضور ۱۰ساله یک‌فرد در راس مدیریت این سازمان در کرمان و همچنین وجود برخی مسایل از جمله تبعیض‌ها، عدم‌رعایت کرامت انسانی، تبدیل‌شدن صدا و سیمای کرمان به تمجیدنامه، افت سطح تولیدات و عدم‌پرداختن به رسالت اصلی رسانه‌ای و… انتقاد دارند.

یکی از تهیه‌کنندگان باسابقه این استان که نخواست نامش فاش شود؛ به «شرق» گفته بود: «آقای موسوی به کیفیت برنامه‌ها توجهی ندارد و بیشتر به دنبال برنامه‌های صنفی است و برنامه‌هایی که خودش برگزار می‌کند را در مرکز استان به نمایش می‌گذارد.»

+ ویدئوی درگیری را از اینجا می‌توانید دانلود کنید.

+ ویدئوی انتقادات جمعی از کارکنان صدا و سیمای کرمان نسبت به عملکرد مدیر کل این سازمان را از اینجا می‌توانید دانلود کنید.

 

حمله یکی از کارکنان و حامیان مدیر کل صدا و سیمای کرمان با صندلی به منتقدان

iribkerman

حجت‌الاسلام اربابی‌فر، مدیر کل بازرسی صدا و سیما در حال آرام کردن فضای جلسه (نفر اول از راست)،

موسوی، مدیر کل صدا و سیمای کرمان نفر اول از چپ

iribkerman6666

 

 مطالب مرتبط:

کارکنان صداوسیمای کرمان خواستار برکناری مدیر استان شدند؛ اعتراض صنفی که به درگیری منجر شد

 

ثبت دیدگاه