• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

مراسم تجلیل از پرستاران و رابطین سلامت در انار برگزار شد

  • 18 بهمن 1395 - 1:01
مراسم تجلیل از پرستاران و رابطین سلامت در انار برگزار شد

مراسم تجلیل از پرستاران و رابطین سلامت در تالار ملائکه انار برگزار شد.

در مراسمی که روز یکشنبه ۱۷بهمن در تالار ملائکه و با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد پرستاران و رابطین سلامت مورد تقدیر قرار گرفتند.

دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و همچنین ایام دهه فجر گفت: حرفه پزشکی،پرستاری و کادر بهداشت و درمان شغل نیست بلکه عشق است و افرادی که در این حرفه اند همچون قدیسه هستند.

وی در مراسم تجلیل از پرستاران و رابطین بهداشت شهرستان افزود:خداوند به شما پرستاران توفیق عنایت نموده تا تسکین دهنده ی آلام بیمارانتان باشید و این توفیق بسیار بزرگی است.

دکتر برجی ضمن تشکر از خیرین اضافه کرد:از حدود یک سال قبل اقداماتی چون ایجاد سالن آموزش سلامت،مرکز شبکه بهداشت،مرکز جامع سلامت،بانک خون،حصار های بیمارستان و تجهیزات آن انجام شده است که امیدواریم این کمک‌ها همین‌گونه ادامه داشته باشد تا بتوانیم حداقل نیازهای درمانی منطقه را پوشش دهیم.

سید ضیا طباطبایی فرماندار شهرستان انار نیز در این مراسم  ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک ولادت حضرت زینب(س) گفت:امیدواریم پرستاران سختکوش و پرتلاش همانند سابق در مسئولیت خطیر خود موفق باشند.

وی  در این مراسم که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان برگزار شد افزود:خوشبختانه تاکنون در شبکه بهداشت و درمان خصوصا بیمارستان اقدامات بسیار خوبی چه از جانب دولت و چه از جانب خیرین انجام شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

دکتر هومن یوسفی رئیس بیمارستان انار نیز در این مراسم گفت:پرستاری تنها یک شغل نیست،پرستاری یک سعی همراه با بروز صفات الهی است.

وی افزود:رحمانیت و شفقت از برگزیده ترین صفات خداوندی است که این دو مهم دائما در عملکرد پرستاران دیده می شود.

حجه الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر نیز گفت: در کنار شغل پرستاری معرفتی نهفته است و آن معرفت خداوند متعال است.

وی افزود: نکته دیگر نگرانی است که پرستاران نسبت به مسئولیت خطیر و بیماران خود دارند که تقرب به خداوند در لحظه به لحظه انجام وظیفه آن ها نهفته است.

مجری برنامه‌های هنری مراسم نیز گروه انار آوا بود.

در پایان مراسم نیز از پرستاران و رابطین سلامت تجلیل شد.

ثبت دیدگاه