• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

محل دائمی نمایشگاه‌ها در انار احداث می‌شود

  • 19 بهمن 1395 - 20:48
محل دائمی نمایشگاه‌ها در انار احداث می‌شود

در جلسه تنظیم بازار شهرستان انار جانمایی و جذب سرمایه گذار برای احداث محلی برای نمایشگاه های شهرستان انار مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این نشست اعلام شد که در این خصوص از سرمایه گذارانی که بخواهند همکاری نمایند استقبال می شود.

۱۹ بهمن ماه باتوجه به نزدیک شدن به عید نوروز ستاد تنظیم بازار شهرستان انار به ریاست مهندس طباطبائی فرماندار انار پیرامون این موضوع تشکیل جلسه داد.

طباطبائی در این جلسه با اشاره به اهمیت تنظیم بازار مخصوصا شب عید گفت سلامت و امنیت جامعه در پرتو اقدامات تنظیم بازار است وی افزود کلیه ادارات متولی باید ضمن نظارت بر وضعیت بازار ترتیبی اتخاذ شود که کالای مورد نیاز مردم به صورت آسان با قیمت مناسب در اختیار آنها قرار گیرد.

در ادامه  فرماندار انار در خصوص راه اندازی میدان میوه و تره بار در شهرستان انار برای حل چند نرخی بودن قیمت میوه و توزیع میوه با قیمت مناسب همچنین انجام تمهیدات لازم جهت تامین میوه شب عید تاکید کرد.

فرماندار همچنین خواستار فعالیت دقیق نانوائیها در طی ایام تعطی عید و سیزده شد و از مسئولین خواستند تا در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده شود.

در این جلسه مقرر شد ضمن مذاکره با مدیر کل تعزیرات نماینده این اداره در ماه آخر سال حضور بیشتر و نظارت بیشتری بر بازار شهرستان انار داشته باشد.

ثبت دیدگاه