گروه : اخبار انار » اسلایدر » تیتر یک
ساعت : 17:56
شناسه : 108359
تاریخ : 26 بهمن 1395
مقاوم‌سازی تابلویی که در جاده انار در معرض سقوط بود مقاوم‌سازی تابلویی که در جاده انار در معرض سقوط بود

یک روز پس از انتشار تصاویر مربوط به یک تابلو در جاده انار-رفسنجان که در معرض سقوط بود، اداره راهداری شهرستان انار نسبت به مقاوم‌سازی آن اقدام کرد. این تصاویر از سوی یکی از مخاطبان انارپرس ارسال شده بود و منتشر گردیده بود. مهندس علینژاد، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان […]

یک روز پس از انتشار تصاویر مربوط به یک تابلو در جاده انار-رفسنجان که در معرض سقوط بود، اداره راهداری شهرستان انار نسبت به مقاوم‌سازی آن اقدام کرد.

این تصاویر از سوی یکی از مخاطبان انارپرس ارسال شده بود و منتشر گردیده بود.

مهندس علینژاد، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار در این خصوص گفت که از مخاطبان عزیز و سایت انار پرس به خاطر حسن توجه به مسائل حساس در همه امور تشکر می‌کنم.

وی افزود: در خصوص آسیب دیدگی تابلو مذکور که به دلیل طوفان های شدید اخیر اتفاق افتاده بود، نیروهای راهداری در کوتاهترین زمان ممکن در جهت تعمیر پایه تابلو و جلوگیری از سقوط تابلو که می‌توانست خطر جدی برای خودروهای عبوری جاده مذکور داشته باشد، اقدام  کردند

مهندس علینژاد خاطرنشان کرد: این اداره هرگونه انتقاد و پیشنهاد را که بتواند در خصوص بالا بردن ایمنی و حفظ حریم  محورهای حوزه استحفاظی شهرستان انار کمک کند، با کمال میل می‌پذیرد. شماره تلفن۳۴۳۸۸۲۱۰ به صورت شبانه روزی پاسخگوی همشهریان محترم است.

اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای انار در انتهای بولوار جمهوری (به سمت رفسنجان)،نوشهر،ساختمان سابق منابع طبیعی و آبخیزداری قرار دارد.