• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

انتقاد دانشجویان سینما و تئاتر دانشگاه آزاد انار از برخی مسائل

  • 04 اسفند 1395 - 7:20
انتقاد دانشجویان سینما و تئاتر دانشگاه آزاد انار از برخی مسائل

شماری از دانشجویان رشته‌های تئاتر و سینما دانشگاه آزاد انار در پی احتمال کناره‌گیری یکی از اساتید رشته تئاتر، روز سه‌شنبه سوم اسفند با حضور در دانشگاه انتقاد خود را مطرح کردند.

این دانشجویان همچنین به نبود امکانات مورد نیاز خود همچون پلاتو و دیگر امکانات جهت تمرین تئاتر، کتب آموزشی، دوربین‌های فیلمبرداری و عکس‌برداری و…اعتراض داشتند.

همچنین تنها استاد دروس اختصاصی این دو رشته نیز به دلیل بی‌‌توجهی به درخواست های وی مبنی بر تخصیص امکانات لازم این دو رشته و برخی مشکلاتی که برخی افراد برای وی ایجاد کرده‌اند؛ دانشگاه را ترک کرده است. این موضوع نیز از مشکلاتی بود که توسط دانشجویان مطرح شد.

محسن پورنامداری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی انار در این خصوص ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: به هر حال دانشجویان بدون استاد نمی‌مانند و ما پیگیر بازگشت ایشان خواهیم بود.

دانشجویان خواهان بازگشت این استاد به دانشگاه هستند.

رئیس دانشگاه آزاد انار همچنین در خصوص  کمبود امکانات نیز گفت: در این خصوص نیز تا به الان درخواست کتبی به بنده نرسیده اما در این خصوص پیگیری‌های لازم و روند اداری را برای رفع کمبودها انجام خواهیم داد.

دانشکده هنر دانشگاه آزاد با ابتکار چهره ماندگار انار زنده‌یاد علی‌اکبر امین بنا گردید و در برخی رشته‌ها مانند موسیقی از اساتید و امکانات بسیار خوبی برخوردار است اما برخی رشته‌ها مانند تئاتر و سینما امکانات مناسبی در اختیار ندارد و پس از مرگ زنده‌یاد امین نیز بایستی در راستای نیت خیرخواهانه وی، برای این رشته‌ها نیز امکانات مناسب فراهم می‌شد.

ان‌شالله با تدبیر ریاست این دانشگاه، امکانات لازم برای این رشته‌ها فراهم شود و استاد مربوطه نیز بازگردد.

بدون شک تقویت رشته‌های تئاتر، سینما، بازیگری و نقاشی در کنار موسیقی باعث خواهد شد تا این دانشگاه به قطب هنری در جنوب شرق تبدیل شود و منافع اقتصادی دانشگاه را نیز تامین کند.

 

ثبت دیدگاه