• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

انتقاد یک شهروند از گروهی که در انار خود را دین‌دار و دیگران را بی‌دین و بی‌حجاب و ضدشهید می‌دانند

  • 08 اسفند 1395 - 20:55
انتقاد یک شهروند از گروهی که در انار خود را دین‌دار و دیگران را بی‌دین و بی‌حجاب و ضدشهید می‌دانند

یکی از شهروندان مطلب کوتاه زیر را در خصوص گروهی فرستاده که حدود ۳۰ سال است در شهرستان انار با تیغ تکفیر، دیگران را مورد حمله قرار می‌دهند.

مطلب ارسالی به شرح زیر است: روی سخنم با آن گروهی است که با در اختیار گرفتن یک مسجد خود را همه کاره شهرستان انار دانسته و می‌دانند.

جماعتی که مدعیان یکه‌تاز دفاع از حجاب و ناموس و شهید و انقلاب و غیرت هستند و بقیه مردم از نظر این جماعت، «بی‌دین و کافر و بی‌حجاب و ضد شهید و ضد انقلاب و بی‌غیرت» هستند.

جماعتی که فریاد مرگ بر تکفیری سر می‌دهند ولی خودشان تیغ تیز تکفیر در دست دارند.

جماعتی که بعد از ۳۰ سال هنوز شخصی در انار به یاد ندارد غیر از «حرف» کاری به نفع مردم انجام داده باشند؛ آری روی سخنم با مدعیان دفاع از حجاب و دین بنا به تعریف خودشان است.

از این جماعت عاجزانه خواهش دارم در انتخابات شوراها که در پیش داریم سران پر مدعای خود را که در میانشان بازنشسته و معلم و کارمند و کاسب و … وجود دارد کاندیدا کنند تا از میزان واقعی محبوبیت مردمی‌شان مطلع شوند.

بدون شک انار و اناری‌ها منتظر قدوم سبزتان در فرمانداری برای ثبت نام می‌مانند. شک نکنید و تصمیم بگیرید… آنچه از صندوق‌های رای بیرون می‌آید ترازوی سنجش ۳۰ ساله اقبال مردم به آرا و افکار و اندیشه‌های شماست…

والسلام

ثبت دیدگاه