• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مسابقات طناب کشی شهرستان انار ۱۳ اسفند در قربان‌آباد برگزار می‌شود / یک راس بره جایزه ویژه تماشاچیان

  • 08 اسفند 1395 - 20:55
مسابقات طناب کشی شهرستان انار ۱۳ اسفند در قربان‌آباد برگزار می‌شود / یک راس بره جایزه ویژه تماشاچیان

مسابقات طناب کشی مردان شهرستان انار بعداز ظهر ساعت ۱۳:۳۰ جمعه ۱۳ اسفند در زمین والیبال ساحلی فرشته نجات این روستا برگزار می شود.

این مسابقات که از سوی شورای اسلامی و دهیاری قربان آباد برگزار می شود قرار است به یادبود آیت الله هاشمی رفسنجانی و به نفع بیماران ام اس (m.s) شهرستان انار برگزار شود.عواید حاصل از ورودی تیم ها به بیماران ام اس شهرستان انار اهدا خواهد شد.

برای تماشاچیان این مسابقات هم یک راس بره به عنوان جایزه ویژه و بن خرید ماهی و میگو در نظر گرفته شده است.

تماشای این مسابقات برای عموم از جمله بانوان آزاد است.

تماشاچیان و خانواده ها می توانند همزمان با آغاز مسابقات و با حضور در محل مسابقه و تهیه بلیط به صورت رایگان در این قرعه کشی شرکت نمایند.

از دیگر برنامه های این مسابقه نیز می توان به  تشکیل حلقه اتحاد به نفع بیماران ام اس توسط ورزشکاران، برگزاری موسیقی محلی و گزارش تمامی مسابقات توسط گزارشگر اشاره کرد.

شورای اسلامی روستای قربان آباد از تیم هایی که برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند و یا قرار است تشکیل شوند خواست که حداکثر تا صبح دوازدهم اسفندماه اسامی نفرات خود را به شماره موبایل ۰۹۱۳۹۹۴۷۲۲۳ یا ۰۹۱۳۸۹۱۲۰۹۴ اعلام نمایند.
شرایط تیم ها:
۱_هر تیم هفت نفر و وزن مجموع نفرات تیم از ۵۲۰ کیلو بیشتر نباشد
۲_ورودی تیم ها به بیماران ام اس اختصاص داده خواهد شد
۳_داشتن لباس ورزشی متحدالشکل
مراسم وزن کشی صبح جمعه سیزدهم اسفند ساعت ۸ صبح انجام خواهد شد

جایزه تیم اول یک راس قوچ،جایزه تیم دوم بره و برای تیم سوم هم جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

داوری این مسابقات نیز بر عهده آقای علی بمانی است و آقایان احمد ندافیان و حسین یزدیان هم  ایشان را در امر قضاوت یاری  خواهند کرد.

خیرینی از جمله ناصر فلاح پیشه از حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار ، آقای محمود عبدلی،آقای تهرانی (هایپر مارکت مروارید)، آقای سید حسین جعفری( شیلاتی سید)،آقای  امیر پیل پا وآقای  رضا خدایاری (تیرچه بلوک کلیاس) از حامیان مالی این مسابقات هستند.

در پایان شورای اسلامی قربان آباد به انارپرس گفت:در صورتی که شرایط جوی در روز مسابقات اجازه دهد هم ورزشکاران و هم تماشاچیان از این مسابقات لذت خواهند برد.

ثبت دیدگاه