• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرمانده انتظامی انار: در خصوص چهارشنبه آخر سال به سنت‌های ایرانی توجه شود نه ایجاد مزاحمت و مصرف مواد آتش‌زا

  • 22 اسفند 1395 - 18:20
فرمانده انتظامی انار: در خصوص چهارشنبه آخر سال به سنت‌های ایرانی توجه شود نه ایجاد مزاحمت و مصرف مواد آتش‌زا

فرمانده انتظامی انار در خصوص مراسن چهارشنبه سوری گفت: در خصوص چهارشنبه آخر سال به سنت‌های ایرانی توجه شود نه ایجاد مزاحمت و مصرف مواد آتش‌زا.

سرهنگ غضنفری در خصوص اقدامات نوروزی پلیس بیان داشت:با استفاده از تمام ظرفیت ها در ایام نوروز و چهارشنبه اخر سال در جهت تامین امنیت شهروندان اقدام خواهد شد.

فرمانده انتظامی انار بیان داشت: با توجه به فرارسیدن چهارشنبه اخر سال و حوادث و اتفاقات ناگواری که هرساله برای هموطنان به ویژه جوانان و نوجوانان در سراسر کشور واقع میشود تقاضا داریم والدین و مردم شریف شهرستان در مراقبت از فرزندان خود و پیشگیری از هر گونه حادثه مزاحمت و اخلال در نظم عمومی با پلیس همکاری نماید

وی افزود: نگهداری خرید و فروش و استفاده از مواد محترقه و آتش زا جرم میباشد که بعضی افراد به دلیل بی اطلاعی از عواقب قانونی انها را در معرض خریدوفروش ویا استفاده قرار می دهند.از انجا که پلیس در برقراری و حفظ امنیت عمومی خود را در تمام مراسمات ملی ومذهبی مسئول میداند انتظار میرود در خصوص چهارشنبه اخر سال فقط به سنت ها و اداب اصیل ایرانی توجه شود و از هرگونه عمل خلاف و ایجاد مزاحمت و خدای نکرده حوادث دلخراشی ناشی از مصرف مواد آتش زا خودداری شود.

سرهنگ غضنفری افزود: عید نوروز فرصتی برای تجدید روحیه دیدوبازدید و مسافرت برای هموطنان میباشد که همه انتظار دارند با سلامتی سفر نموده و با نشاط به منزل خود باز گردند که در این خصوص رعایت قوانین و مقررات رانندگی و توجه به هشدارهای پلیس میتواند عامل موثری در سلامت سفر و باز گشت بی خطر همه مسافران باشد.

وی در پایان یاداور شد: مردم با رعایت اصول ایمنی در حفاظت از منازل مغازه ها و وسایل نقلیه خود نهایت دقت را داشته باشند و پلیس نیز با پوشش محسوس و نامحسوس خودو همچنین استفاده از سایر امکانات شهرستان در حفاظت شبانه روزی از اموال و منزل تلاش خواهد کرد. انچه ضریب امنیت در شهرستان را افزایش میدهد حساسیت مردم در حفظ اموال و همکاری موثر با پلیس واعلام موارد مشکوک به ۱۱۰ میباشد که انشاءا… با همکاری مثال زدنی مردم شریف پایان سال ونوروزی شاد وتوام باارامش را همه باهم تجربه کنیم.

ثبت دیدگاه