• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

کشف ۱۳ هزار عدد مواد آتش‌زا در انار

  • 24 اسفند 1395 - 19:07
کشف ۱۳ هزار عدد مواد آتش‌زا در انار

سرهنگ جعفر غضنفری، فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: ماموران پلیس این شهرستان در بازرسی از دو واحد صنفی ۱۳هزار عدد مواد محترقه کشف کردند.

سرهنگ غضنفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در راستای پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار در ایام پایانی سال، طرح جمع آوری مواد محترقه با هدف شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد محترقه توسط پلیس شهر انار در حال اجراست.

وی ادامه داد: در همین رابطه، مأموران پلیس با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، دو  واحد صنفی متخلف را که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه فعالیت داشتند ،شناسایی کنند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از واحدهای صنفی ۱۳ هزار و ۳۲۷ عدد مواد محترقه را کشف و دو نفر متهم را دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به  مقامات قضائی معرفی کردند.

غضنفری در پایان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق ، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می شود.

ثبت دیدگاه