• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

«قیمت ها در دولت سابق تا ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت »

  • 25 اسفند 1395 - 9:28
«قیمت ها در دولت سابق تا ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت »

حجت الاسلام محمود آبادی مدیرکل اسناد کتابخانه های استان در جلسه ی شورای اداری انار گفت:عده ای که در عافیت اند و ذره ای هزینه برای نظام و دفاع مقدس نداده اند مدام ایراد میگیرند و نواقص را می بینند اما ما باید،خوشبین باشیم و نقاط مثبت و نیمه پر را ببینیم.

وی افزود:کسی که دل مردم را برنجاند و ناامید کند قطعا از نظام  و انقلاب نیست اما کسی که بتواند از محدودیت ها بیشترین خدمات را برساند خادم مردم است و باید دست او را بوسید.

وی ادامه داد: محدودیت ها،تحریم ها،قطعنامه ها و مشکلات عدیده در بحث روابط خارجی که در دوره های گذشته وجود داشت کشور ما را به کشوری منزوی تبدیل کرده بود.

محمود،آبادی ابراز داشت:تا جایی که رشد اقتصادی کشور  به هنگام روی کار امدن دولت تدبیر و امید به منفی هشت درصد رسیده بودیم و تورم کمر شکن و وحشتناک ۴۵درصدی وجود داشت و در کنار آن رشد فزاینده اقلام ضروری مردم به طوری که در دوره ۸ساله یک سکه بهار آزادی بیش از ۱۰۰۰درصد،نان بیش از ۶۶۷درصد و بعصی خودروها تا ۲۰۰درصد افزایش قیمت داشت.

وی اظهار داشت:مهمترین دستاورد،ما در روابط خارجی خروج از منشور فصل هفت شورای امنیت بود که در طول تاریخ ایجاد شورای عالی سازمان ملل، کشوری را نداریم که تحت منشور فصل هفت قرار گیرد و سالم به در آید بلکه با جنگ و فروپاشی نظام از آن خارج می شد که ما به این موفقیت دست یافتیم.

وی افزود: در بحث اقتصادی نیز توانسته شد جلوی تورم ۴۵درصدی گرفته و تورم به ۸درصد برسد و بسیاری از مشکلات چون واردات و صادرات و نقل و انتقالات مالی حل شود و رکود نیز در بسیاری از بخش ها در حال حذف است و تنها جایی که رکود به طور عمده وجود دارد بخش مسکن است که آن هم به دلیل وجود مسکن مهر است.

مدیر کل اسناد و کتابخانه استان کرمان ادامه داد: استان کرمان در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز در کشور در صدر قرار دارد که این افتخار به دلیل وجود مدیران جهادی چون استاندار کرمان و فرمانداران عملگرای استان کرمان است و در شهرستان انار در این خصوص ۳۸میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته که ۱۶میلیارد آن تا به الان محقق شده است.

وی گفت: مسئولان بایستی جواب اعتماد و رای مردم را با خدمت رسانی و تلاش های شبانه روزی بدهند.

حجه الاسلام محمود آبادی تصریح کرد:اگر  امروز شهدای ما زنده بودند چیزی جز توسعه،فقر زدایی و خدمت به محرومین از ما نمیخواستند.

وی همچنین خاطر نشان کرد:دولت ما دولتی است که با نجومی بگیران برخورد کرد تمامی آن پول ها به بیت المال بازگردانده شد و این توفیق بزرگی است که بتوانیم مدیرانمان را زیر ذره بین بگیریم.

وی افزود:حقوق شهروندی نیز از دیگر مسائلی بود که محقق گردید و اگر مردم ما  از مسائل حقوقی خود اطلاع پیدا کنند بسیاری از مشکلات و دعواها نیز برطرف خواهد شد.

حجه الاسلام محمود آبادی اذعان کرد:بزرگترین خدمت به مردم این است که برای آن هاشادی و نشاط و امید ایجادکرده و آن ها را از دستاورد ها و عملکرد های دولت و نظام آگاه سازند.

 

ثبت دیدگاه