• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

استاندار کرمان به انار سفر می کند

  • 27 اسفند 1395 - 14:37
استاندار کرمان به انار سفر می کند

سید ضیا طباطبایی فرماندار انار از سفر استاندار کرمان به انار در اوایل سال ۹۶ خبر داد.

فرماندار انار در گفت و گویی با انار پرس گفت: پیگیری های لازم جهت سفر استاندار به انار انجام شده و ان شاالله در فروردین سال ۹۶ استاندار به انار سفر خواهند کرد.

فرماندار انار همچنین گزارشی اجمالی از عملکرد فرمانداری در سال  ۹۵ارائه داد و گفت:احداث تقاطع غیر همسطح انار در حال انجام است  و دال های زیر گذر در حال احداث است و در حال حاضر بیشتر کار در زیر زمین است به همین دلیل ممکن است کار نمود نداشته باشد.

وی افزود: احداث زیر گذر گلشن نیز با پیگیری های انجام شده در حال احداث است.

فرماندار انار خبر داد: احداث جاده امین شهر به جاده رفسنجان_انار نیز در حال انجام است و  عملیات اسفالت آن نیز آغاز شده است و همچنین زیرسازی جاده ده رئیس به جاده رفسنجان_انار نیز انجام شده و اعتبار برای آسفالت آن نیز تخصیص داده شده است.

طباطبائی ادامه داد: در روستاهای انار و در سال ۹۵قریب ۱۱۰هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت صورت گرفته است.

وی گفت:در بحث آلایندگی نیز مبلغ  یک میلیارد و پانصد و نود میلیون تومان به شهرداری انار و امین شهر و همین مبلغ به دهیاری ها اختصاص داده شده است.

فرماندار انار افزود: مجتمع ادارات که تعطیل بوده است نیز امسال مبلغ ۷۵۰میلیون تومان به آن اختصاص داده شده که ساخت و ساز آن در حال انجام است.

طباطبایی گفت:در بحث آب و فاضلاب روستایی نیز دو مخزن ۵۰۰ مترمکعبی برای روستاهای هشت قریه و دو چاه روستایی که یکی از آن برای هشت قریه و دیگری برای بیاض است، حفر شده است.

وی  همچنین از گازرسانی به شهرک صنعتی با هزینه دو میلیارد تومان و کلنگ زنی اب شیرین کن با هزینه بالغ بر ۴۵۰میلیون تومان که تا یک ماه اینده راه اندازی می شود نیز خبر داد.

احداث بیمارستان انار  با پیشرفت بیش از ۶۰درصد آن،تعویض لوله در ۱۹روستا،آب رسانی به مسجد امام سجاد و چند کارخانه و…،آسفالت زمین چمن مصنوعی بیاض،گود برداری جهت دفن زباله در هشت قریه،نصب کد پستی شهری توسط شهرداری و روستایی توسط دهیاری از دیگر اقدامات انجام شده است .

 

ثبت دیدگاه