• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

بازدید فرماندار از میدان میوه و تره بار انار

  • 05 فروردین 1396 - 21:00
بازدید فرماندار از میدان میوه و تره بار انار

طباطبائی فرماندار انار گفت :با پیگیریهای انجام شده میدان میوه و تره بار شهرستان انار در خیابان شهدا راه اندازی شده و هم اکنون میوه و تره بار بصورت عمده و جزئی با نازلترین قیمت ها در حال توزیع است.

طباطبائی فرماندار انار روز شنبه پنجم فروردین به اتفاق رئیس مجمع امور صنفی(خانه اصناف) از عرضه میوه در میدان تره بار شهرستان انار بازدید و کیفیت کار این میدان را بررسی و جهت رفع مشکلات موجود برای بهینه سازی عرضه میوه در سطح شهرستان پیگیریهایی انجام دادند.

فرماندار انار در این بازدیدضمن تشکر از دستگاه های عضو ستاد تنظیم بازار شهرستان که راه اندازی این میدان را پیگیری نمودند اظهار امیدواری کرد به امید خدا با فعالیت این میدان میوه و باهمکاری اصناف شهرستان ضمن جلوگیری از چند نرخی در شهر انار و روستاهای اطراف میوه با قیمت و کیفیت مناسب در شهرستان به مردم عرضه خواهد شد.وی افزود هم اکنون نیز میوه تنظیم بازار شب عید و دیگر میوه و تره بار مایحتاج مردم در این میدان بصورت عمده و جزئی با قیمت مناسب در حال توزیع است.

راه اندازی این میدان میوه و تره بار که از مصوبات ستاد تنظیم بازار در فرمانداری بوده است با پیگیریهای بعمل آمده و همکاری دستگاه های عضو ستاد(مجمع امور صنفی،شهرداری ،تعاون کشاورزی و…) در ۲۸ اسفند ماه در خیابان شهدا حوالی رستوران پردیس افتتاح و راه اندازی شده است.

ثبت دیدگاه