• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

توضیحات علی قدیری، عضو شورای شهر انار در خصوص زمین گورستان قدیمی و ساخت و ساز در آن

  • 20 فروردین 1396 - 7:39
توضیحات علی قدیری، عضو شورای شهر انار در خصوص زمین گورستان قدیمی و ساخت و ساز در آن

علی قدیری، عضو شورای شهر انار در خصوص زمین گورستان قدیمی واقع در خیابان طالقانی که قرار است عملیات ساخت و ساز در آن انجام شود, توضیحاتی داد.

وی در جلسه شورای شهر گفت: در زمان حسین آقای مهدوی (شهردار انار در قبل از انقلاب) ایشان این زمین را به محمد شریف که کارگر شهرداری بوده، می دهد تا خانه درست کند . در این زمین دو سه قبر بیشتر نبوده است. اما  پدر حاج غلامرضا صالحی ۱۸ قران (ریال) به شهرداری می دهد و این زمین را می خرد.

این عضو شورای شهر در خصوص اینکه برای این ادعا و خرید زمین مستنداتی وجود دارد، گفت: نه مستنداتی وجود ندارد . شاید هم وجود داشته اما با فوت حاج غلامرضا از بین رفته باشد.

قدیری گفت: مالکیت این زمین متعلق به شهرداری بوده که به این طریق واگذار شده ست.پروانه این زمین هم در سال ۱۳۸۴ صادر شده است. پروانه به نام محمود صالحی است من وارث هستم, همسر وارث است, دفاع هم می کنم ولی سکوت می کنم.

علی رحیمی شهردار انار نیز گفت که پروانه این زمین در زمان آقای رضوی شهردار اسبق انار صادر شده و آقای غلامرضایی امضا کرده و آقای رضوی هم به عنوان شهردار امضا کرده است.

وی افزود: ما تنها کاری که کردیم یک متر عقب نشینی دادیم و چون پروانه به قوت خودش باقی است,هزینه های لازم را به قیمت روز دریافت کرده ایم و کارهایشان را انجام داده ایم.

***

اصلاح و عذرخواهی بابت اشتباه در خبر

به دنبال انتشار خبر مربوط به زمین گورستان کهنه در خیابان طالقانی و اعلام شهردار انار که پروانه این زمین در سالها قبل از سوی آقایان رضوی شهردار وقت و حسین جلالیان امضا شده، شهردار اعلام کرد که در این مورد اشتباهی رخ داده و این پروانه از سوی آقای جلالیان امضا نشده و بلکه از سوی آقای غلامرضایی امضا شده است.

انارپرس ضمن اصلاح خبر، از آقای حسین جلالیان به دلیل این اشتباه عذرخواهی می کند.

 

ثبت دیدگاه