• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

ابراز امیدواری امام جمعه به کمک استاندار و شرکت مس برای حل مشکلات شهرستان انار

  • 09 اردیبهشت 1396 - 10:04
ابراز امیدواری امام جمعه به کمک استاندار و شرکت مس برای حل مشکلات شهرستان انار

حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه شهرستان انار سفر استاندار کرمان و هیئت همراه به شهرستان انار گفت: امیدواریم سفر استاندار محترم هیئت و همراه به ویژه مدیر محترم صنایع ملی مس به شهرستان انار به حل مشکلات اقتصادی کمک نموده و گره ای از مشکلات اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی باز شود.

استاندار به همراه مدیرعامل صنایع ملی مس ایران و جمع دیگری از مقامات هفته گذشته به انار سفر کردند. در این سفر «احیای ارگ ساسانی انار، ساخت یک سالن ورزشی مجهز در انار، نوسازی یکی از بناهای ورزشی انار، احداث زین چمن مصنوعی، راه اندازی سرویس کارکنان اناری شرکت مس و پشتبیانی شرکت مس از حضور پزشکان متخصص در انار» از جمله مواردی بود که مورد تصویب قرار گرفت.

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه به عوامل حفظ دین بر اساس احادیث و روایات اشاره نمود وگفت: محبت به اهل بیت عصمت وطهارت ،انصاف داشتن رسیدگی به امور دیگران مخالفت با هوای نفس،صداقت و یقین از جمله عوامل حفظ دین است.

امام جمعه انار باگرامیداشت امام حسین (ع)،امام سجاد(ع)،قمربنی هاشم روزپاسدار و روز جانباز را تبریک گفت:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا و تأسی به حضرت سیدالشهدا (ع)درراه حفظ آرمانهای والای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس صحنه های فراموش نشدنی و حماسه‌های باشکوهی را آفرید و بعد از دفاع مقدس نیز در صحنه های سازندگی کشور حضور فعال دارد.

وی افزود:ملت بزرگ ایران و همه نسل های امروز باید شجاعت ها و دلاوریهای جانبازان را مورد مطالعه قرار داده و قدردان این شهیدان زنده انقلاب باشند .

وی سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مطهری را گرامی داشت و گفت: استاد شهید مطهری در روشنگری نسل جوان و اقشار فرهنگی قدمهای اساسی برداشت.

وی روز معلم را به تمامی معلمان و اساتید گرانقدر تبریک گفت و افزود: معلمان و اساتید که شغلشان شغل انبیاء است نقش کلیدی را به عنوان مجریان آموزشی الگو های اولیه دانش آموزان را بر عهده دارند .

امام جمعه انار به روز کار وکارگر اشاره نمود و گفت: از نظر اسلام کار بالاترین عبادت وجهاد و موجب عزت و بزرگی است و مقام کارگر آنقدر عظیم است که پیامبر دست کارگر را می بوسد.

حجت الاسلام منتظری به ویژگیهای رئیس جمهور اصلح از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:رئیس جمهور اصلح کسی است که برای حل مشکلات مردم نگاهش به بیرون مرزها نیست ودر صدد تشکیل دولتی کار آمد و جهادی و انقلابی باشد،دولتی که به نسل جوان اعتماد داشته و با اشرافی گری  و تجمل گرایی مخالف باشد.

ثبت دیدگاه