• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

انتقاد جمعی از شهروندان از وضعیت برخی از کوچه های انار و امین شهر پس از بارندگی

  • 15 اردیبهشت 1396 - 7:56
انتقاد جمعی از شهروندان از وضعیت برخی از کوچه های انار و امین شهر پس از بارندگی

به دنبال بارش روز گذشته، جمعی از شهروندان از وضعیت برخی کوچه های انار و امین شهر انتقاد کردند.

جمعی از شهروندان با ارسال این متن به وضعیت یکی از کوچه های محله کنزی انار انتقاد کردند:

این کوچه جنب یخدان و پشت بازارچه است. این وضع کوچه هست در حالی که کوچه های مجاور همه آسفالت شدند و این کوچه طلسم شده.تمام اهالی کوچه مبلغ آسفالت را آماده کردند ولی شهرداری در طی این ۴سال اصلا نیم نگاهی هم به این کوچه و حتی توجهی هم به این کوچه نکرده.هر وقت خواسته اند یک ماشین خاک داخل کوچه ریخته اند …

آقای شهردار آیا این تلاش چهار ساله شما باید باشد؟همه متحیر هستند که مبلغ آماده است ولی کاری انجام نشده.از مسئولین خواهش داریم رسیدگی کنند.

انتقاد اهالی شبستان ۳۰:

 اهالی کوچه شبستان۳۰ واقع در خیابان طالقانی به شدت از وضع این کوچه هنگام باران رنج می برند . اگر آقای رحیمی شهردار محترم تشریف داشتند و می دیدند می فهمیدند که اهالی این کوچه چی میکشند. چندسال پیش هزینه اسفالت این کوچه را تمام و کمال پرداختند تا با آسفالت این کوچه رفاه و اسایش خودشان فراهم کنند  ولی از بعد آسفالت بدبختی شان شروع شد.. اگر یک لیتر آب وسط کوچه بریزند باید با یه پارو آب را جابجا کنند یعنی وسط کوچه تراز نشده و آب وسط کوچه جمع می شود. بارها و بارها تذکر داده شده و به شهرداری گفتیم ولی هیچ اقدامی نمی شود. آقای شهردار عاجزانه ملتمسانه از شما خواهش می کنیم نظری به این شبستان ۳۰بکنیداهالی این کوچه بیش از۴۰خانوار۱۰۰نفرمی باشند.

تصاویر زیر مربوط به شبستان ۱۵ در خیابان طالقانی انار است

تصویر زیر نوشهر انار را نشان می دهد

تصاویر زیر مربوط به یکی از معابر منتهی به بهشت فاطمیه امین شهر است

آب گرفتگی یکی از کوچه های امین شهر

ثبت دیدگاه