• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

جزییات درگیری فیزیکی بین ماموران انتظامی و راننده اتوبوس در انار

  • 16 اردیبهشت 1396 - 14:14
جزییات درگیری فیزیکی بین ماموران انتظامی و راننده اتوبوس در انار

بامداد روز شنبه ۱۶ اردیبهشت بین راننده اتوبوس حامل زائران اناری و ماموران انتظامی درگیری فیزیکی رخ داده است.

یکی از شهروندان در این خصوص گفت که اتوبوس زائران را به مقصد کربلا سوار کرده بود اما ماموران جلوی امامزاده محمدصالح (ع) مانع حرکت اتوبوس شدند و اجازه نمی‌دادند اتوبوس حرکت کند.

وی افزود:‌ دلیل این مساله هم شکایت یکی از آژانس‌های مسافرتی است، چون مسئول این کاروان پول کمتری می‌گیرد، آژانس مذکور شکایت کرده است.

این شهروند گفت که با این وجود، اتوبوس سرانجام حرکت کرد. وی گفت مردم دست‌شان خالی است و علاقه دارند با کاروانی بروند که ارزان‌تر است.

یکی دیگر از شهروندان گفت که این زائران در یکی از آژانس‌ها ثبت‌نام کرده بودند و مدیر آژانس در لحظه آخر تقاضای دریافت ۲۴۰۰ تومان به ازای هر نفر داشت و چون زائران پرداخت نکردند، وی با حکم قضایی قصد جلوگیری از حرکت اتوبوس را داشت.

در همین حال یک منبع مطلع نیز به انارپرس گفت که فردی که برای اعزام زائران به کربلا از مردم ثبت‌نام کرده، مجوزی برای این کار نداشته و قبلا هم این اقدامات را انجام داده و بر همین اساس پیشتر تعهده داده بود که بدون مجوز چنین کاری را انجام ندهد اما بر خلاف تعهدش عمل کرد.

این منبع افزود:‌ چون این ثبت‌نام بدون مجوز بوده، ماموران بر اساس دستور قضایی قصد داشتند که از حرکت اتوبوس جلوگیری کنند اما راننده و شاگرد اتوبوس با ماموران درگیر شدند و در نهایت اتوبوس همراه با زائران انار را ترک کرد.

وی گفت:‌ ثبت‌نام از مردم برای اعزام به کربلا باید بر اساس مجوز و از سوی مراکز قانونی باشد.

این منبع افزود که به پرونده فردی که در اعزام زائران تخلف کرده و همچنین افرادی که مانع اجرای دستور قضایی شده‌اند، رسیدگی خواهد شد.

*عکس تزئینی است

ثبت دیدگاه