• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

جلسه مناسب سازی معابر شهری انار برای مددجویان بهزیستی برگزار شد

  • 18 خرداد 1396 - 0:14
جلسه مناسب سازی معابر شهری انار برای مددجویان بهزیستی برگزار شد

روز چهارشنبه ۱۶خرداد جلسه مناسب سازی سطح شهر برای مددجویان بهزیستی و تشریح مصوبات بهزیستی در فرمانداری انار برگزار شد.

پوداتات رئیس بهزیستی انار در این جلسه گفت: در خصوص مناسب سازی ورودی مساجد و حسینیه ها،ورودی تالار شهر،اداره آب و ساختمان جدید دادگستری پیگیری صورت گرفته است.

وی افزود:برای مناسب سازی ورودی بازار انار نیز پیگیری انجام داده ایم اما ظاهرا هیات امنای بازار با انجام این کار موافقت نکرده است.

رئیس اداره بهزیستی انار با بیان اینکه این اداره در سطح استان وضعیت خوبی در بحث مناسب سازی دارد گفت:چند سازه نیز که برای عبور ویلچر است توسط شهرداری آماده و به زودی در قسمت هایی از  شهر نصب می شود.

وی ضمن تشکر از  فعالیت ها و همکاری های شهرداری با اداره بهزیستی افزود:ایجاد پارک توانبخشی معلولین و سالمندان و همچنین نامگذاری پارکی به نام پارک سالمندان از پیشنهادات شورای سالمندان به شهرداری بوده است.

اختصاص سبد کالا برای سالمندان،بازدید از منزل سالمندان معلول نیز از دیگر برنامه هایی بود که توسط رئیس اداره بهزیستی انار مطرح شد.

همچنین در این جلسه پیشنهاد شد، مراقبتهای عمومی(تست قند خون،فشار خون و…)سالمندان و معلولین با معرفی بهزیستی در منزل و از سوی شبکه بهداشت و درمان انار انجام شود.

موسی زاده معاون شبکه بهداشت نیز در خصوص طرح سلامت رمضان خبر داد و گفت:افراد بالای ۳۰سال با مراجعه به مرکز بهداشت می توانند چکاپ و مراقبت های عمومی را به صورت رایگان انجام دهند.

همچنین در این جلسه از  رحیمی شهردار انار،حسین رشیدی،حسن غلامرضایی، مهدی قدیری و صور اسرافیل از پرسنل شهرداری،هادیزاده مدیریت سابق امامزاده و آقای عسکری یکی از معلمان مدرسه شاهد به دلیل همکاری با بهزیستی تقدیر شد.

 

ثبت دیدگاه