• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

بازی های لیگ فوتبال انار زودتر از ۲۰ تیر آغاز نمی‌شود/ انتقاد فوتبالی‌ها از مسئولان انار

  • 23 خرداد 1396 - 0:57
بازی های لیگ فوتبال انار زودتر از ۲۰ تیر آغاز نمی‌شود/ انتقاد فوتبالی‌ها از مسئولان انار

سیدمحمود موسوی، رئیس هیات فوتبال شهرستان انار گفت:‌ بازی‌های لیگ امسال زودتر از ۲۰ تیر آغاز نمی‌شود.

وی در جمع شماری از سرپرستان و مربیان تیم‌های فوتبال افزود: آخرین مهلت تحویل آلبوم تیم ها ۳۰ خرداد است.

موسوی در این جلسه که روز دوشنبه ۲۲ خرداد برگزار شد، گفت که کل مبلغ هزینه‌شده در سال گذشته توسط هیات فوتبال ۱۵ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۲۰۰ تومان بوده که ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان آن از تیم‌ها دریافت شده است.

وی افزود: کمک شهرداری به هیات فوتبال نیز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بوده است.

رییس هیات فوتبال گفت: تمام هزینه ها در ترازنامه درج شده و برای سرپرستان و مربیان توضیح لازم داده شده و امیدوارم کسانی که تهمت زدند شهامت عذرخواهی را داشته باشند.

در ادامه جمعی از سرپرستان به هزینه ورودی جام و کوبل داوری معترض بودند که رییس هیات فوتبال گفت:تصمیم برای مبلغ ورودی جام و کوبل داوری باهیات فوتبال است نه فرد خاصی و تا به این لحظه هیج گونه تصمیمی در خصوص مبلغ ورودی و کوبل داوری گرفته نشده است.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد:ما هیاتی نیستیم که سکه،نیم سکه و یا پارسیان به اعضا هدیه بدهیم،ترازنامه مالی گویای همه چیز است.ما تاجایی هم که امکان داشته است به افراد خیر رو زده‌ایم که بنا به دلایلی از هزینه‌ کردن در ورزش خودداری می‌کنند.

در این جلسه سرپرستان و مربیان خواهان شفاف‌سازی حساب کمیته انضباطی بودند که رییس هیات فوتبال قول داد در اسرع وقت حساب کمیته انضباطی را ارائه کند.

همچنین برخی از سرپرستان از اعلام تعطیلی لیگ و برخورد داوران با بازیکنان گله‌مند بودند. رییس هیات فوتبال در پاسخ گفت: هیچ داوری حق بی احترامی به کادر و اعضای تیم را ندارد و در لیگ جدید با داور خاطی برخورد می‌شود.

رئیس هیات فوتبال انار در مورد تعطیلی لیگ هم گفت: انشالله در لیگ جدید با برنامه‌ریزی  دقیق در همان ابتدا تعطیلی‌های لیگ را اعلام خواهیم کرد.

انتقاد از مسئولان انار

سرپرستان، مربیان و رییس هیات فوتبال در این جلسه از مسولین شهرستان انار از جمله فرماندار‌،امام جمعه و…به دلیل اینکه از رشته پرطرفدار فوتبال حمایت نمی‌کنند، گلایه کردند.

رییس هیات فوتبال و سرپرستان از مسئولین مس نیز تشکر کردند که قدم‌های اولیه برای بهبودی وضعیت ورزش به خصوص فوتبال را در انار برداشته‌اند. وی همچنین از شهرداری بابت کمک مبلغی به هیات فوتبال تشکر کرد.

در این جلسه جلسه سرپرستان  و مربیان تیم‌های پیشرو، یادبود، آزادگان، فتوت، فجر، المهدی و ذوالفقار ده‌رییس حضور داشتند. سرپرستان تیم‌های شهرداری امین شهر و گسترش گلشن در این جلسه غایب بودند.

 

ثبت دیدگاه