• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تجمع اعتراضی جمعی از شهروندان در شهرداری انار

  • 25 خرداد 1396 - 15:44
تجمع اعتراضی جمعی از شهروندان در شهرداری انار

جمعی از  شهروندان اناری روز پنجشنبه ۲۵خرداد در خصوص تغییر کاربری زمین روبروی کلینیک امین با حضور در شهرداری انار همزمان با انجام مزایده این زمین اعتراض خود را به این تصمیم اعلام کردند.

یکی از معترضان به این موضوع در این تجمع اعتراضی به شهردار انار گفت: آقای شهردار شما که می خواهید بروید بدهی را بگذارید برای شهردار بعدی مانند شهردار های قبلی که بدهی جا گذاشتند و دلیلی ندارد برای تسویه حساب های شهرداری همه جا را بفروشید.

این شخص اظهار داشت: رئیس یکی از سازمان های مسئول به بنده گفته است که شهرداری روی تغییر کاربری و مالکیت این زمین اصرار دارد و بایستی مسالمت آمیز این موضوع را حل کرد.

علی رحیمی شهردار انار گفت: ما مزایده این زمین را امروز و همراه با مزایده دیگر زمین ها به دلیل اینکه پروسه های اداری و درج آگهی ها صورت گرفته است، انجام خواهیم داد.

وی افزود: پس از انجام مزایده یک هفته فرصت خواهیم داد و بنده نیز هفته آینده به کرمان رفته و با مدیر کل بنیاد مسکن و شهرسازی که طی‌نامه ای خواستار بررسی موضوع شده اند در این خصوص جلسه برگزار خواهم کرد و در صورت حل مشکل این زمین،پول را از برندگان مزایده اخذ و سند زمین را در اختیار آن ها قرار می دهیم و در صورت عدم رفع مشکل این زمین اقدامی صورت نمی گیرد.

رحیمی ضمن اشاره به اینکه شهرداری سند مالکیت دارد گفت:در طرح جامع انار در سال ۹۰این زمین مسکونی بوده است یعنی دو سال قبل از اینکه بنده شهردار بشوم.

ظاهرا این زمین پیشتر کاربری فضای سبز داشته اما به دلایلی که چندان روشن نیست کاربری آن تغییر داده شده است.

 

 

ثبت دیدگاه