• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

رادیو اینترنتی انار؛ برنامه جدیدی از انارپرس

  • 26 تیر 1396 - 18:30
رادیو اینترنتی انار؛ برنامه جدیدی از انارپرس

رادیو اینترنتی انار، برنامه جدیدی از انارپرس است که از ۲۶ خرداد کار خود را آغاز کرد.

محمدرضا نسب عبداللهی و الهه بهاریان اجرای برنامه های رادیو اینترنتی انار را بر عهده دارند.

پیشنهادات و نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف جهت پخش در رادیو اینترنتی انار می توانید به صورت فایل صوتی یا متنی به تلگرام ۰۹۱۹۸۰۰۶۵۷۱ ارسال کنید.

*****************

لینک دانلود برنامه سوم

مراس عروس‌کشان در انار و حضور موتورسواران در آن، بررسی آخرین وضعیت جاده انار-امین‌شهر، شعرخاونی دکتر نرگس باقری و بررسی هفته فیلم در انار از جمله بخش‌های سومین برنامه رادیو اینترنتی انار است.

یک جامعه‌شناس می‌گوید که بیکاری و عدم تخلیه انرژی جوانان از جمله عوامل اصلی است که باعث می شود جوانان به حرکاتی همچون موتورسیکلت‌سواری در مراسم عروس‌کشان دست بزنند.

——————————-

لینک دانلود برنامه دوم

تفریح و شادی در انار، بحث الحاق جوادیه به انار و شعرخوانی آقای حسین صادقی از جمله بخش های دومین برنامه رادیو اینترنتی انار است.

یک کارشناس می گوید: در شهر انار از محیط های شاد محروم هستیم و داریم بچه ها را هم از شادی محروم می کنیم و اگر همین گونه پیش برویم باید منتظر یک نسل افسرده و منزوی و درخودمانده باشیم.

*********************

لینک دانلود برنامه اول

بررسی «دوچرخه سواری زنان در انار» و «شعرخوانی خانم مریم حسنخانی» از جمله بخش های اولین برنامه رادیو اینترنتی انار است. در این برنامه همچنین بخش های کوتاهی از سخنرانی حجت السلام فراهانی در تجمع مخالفان انارپرس که ۲۱ خرداد مقابل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان انار برگزار شد، پخش می شود.

 

ثبت دیدگاه