• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

بازدید مهندس انارکی محمدی از مجتمع فرهنگی هنری انار

  • 08 تیر 1396 - 8:48
بازدید مهندس انارکی محمدی از مجتمع فرهنگی هنری انار

مهندس احمد انارکی محمدی، نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان روز چهارشنبه ۷ تیر از مجتمع فرهنگی هنری انار بازدید کرد.

سیدحسین جعفری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار در این بازدید گزارشی از مشکلات مجتمع مطرح کرد و مهندس انارکی محمدی نیز طی تماسی با معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این مشکلات را منتقل کرد.

در نتیجه این تماس، معاون وزیر برای رفع مشکلات مجتمع قول مساعدت و همکاری داد. نماینده شهرستان‌های انار و رفسنجان نیز گفت که این مشکلات را پیگیری می‌کند.

مهندس انارکی محمدی در خصوص وضعیت فرهنگی و هنری انار از جمله تئاتر به انارپرس گفت: در بحث فرهنگی مدتی در کشور رکود فرهنگی وجود داشت با این حال من فکر می‌کنم انار زیرساخت‌های فرهنگی لازم را دارد. در قدیم بچه‌های انار تئاترهایی کار می‌کردند که اکثرا در حد استان مطرح بودند و چند سال خوب درخشیدند ولی الان فکر می‌کنم یک محیط مناسب می‌تواند کمک کند. مثلا یکی از این مکان‌ها همین مرکز فرهنگی و هنری است که اگر این مجتمع آماده شود، زمینه‌های خوبی برای رشته‌های فرهنگی و هنری فراهم می‌شود.

وی افزود: یکی هم بحث شهرداری و مدیریت شهری هم می‌تواند در این خصوص کمک کند. یکی از بخش‌های شهرداری‌ها کمک به بخش فرهنگی است که ان‌شالله بتوانیم این را دوباره احیا کنیم و کمکی به بچه‌های هنرمند شود.

ثبت دیدگاه