• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

مصدومیت شدید یک نوجوان ۱۶ ساله اناری

  • 09 تیر 1396 - 11:43
مصدومیت شدید یک نوجوان ۱۶ ساله اناری

بر اثر تعقیب و گریز و تصادف در نخستین ساعات بامداد جمعه ۹ تیر، یک نوجوان ۱۶ ساله اناری به نام ابوالفضل رنجبر به شدت مصدوم شد. نیروهای اورژانس ۱۱۵ انار نیز از سوی برخی افراد مورد حمله قرار گرفتند.

این نوجوان ۱۶ ساله که بر اثر ضربه به سر حالش نامساعد گزارش شده به بیمارستان رفسنجان منتقل شده است.


تصویر ابوالفضل رنجبر، نوجوان اناری بر اثر رخداد شب گذشته حالش مساعد نیست. خانواده وی از مردم التماس دعا دارند.

یک منبع در این خصوص به انارپرس گفت: این اتفاق بعد از مراسم عروس کشان و بر اثر تعقیب و گریز بین چند خودرو و یک موتورسیکلت رخ داده است.

این اتفاق در حوالی نوشهر انار رخ داده است.

 به دنبال این رخداد، نیروهای اورژانس ۱۱۵ انار برای رسیدگی به وضعیت این نوجوان به نوشهر عازم می شوند اما برخی افراد به نیروهای اورژانس نیز با آن ها درگیر می شوند و به همین دلیل نیروهای اورژانس نمی توانند در صحنه به وضعیت مصدوم رسیدگی کنند و او را به سرعت به بیمارستان انار و سپس به رفسنجان منتقل می کنند.

روایت ها در این خصوص مختلف است. برخی منابع می گویند که یکی از خودروها با این موتورسیکلت برخورد کرده و سپس راکب و سرنشین موتور با چوب مورد حمله قرار گرفته اند . منابعی هم می گویند که اثری از تصادف در صحنه نبوده و این نوجوان با چوب مورد حمله قرار گرفته است.

یک منبع دیگر هم گفت که این موتورسیکلت چون مورد تعقیب قرار گرفته بر اثر سرعت تعادلش را از دست داده و به زمین خورده است.

از سوی دیگر به دنبال این رخداد و انتقال مصدوم به بیمارستان انار، شماری از افراد قصد ورود به بیمارستان را داشته اند که با مقاومت نگهبانان موفق به ورود نمی شوند.

همچنین شنیده شده که اورژانس ۱۱۵ انار قصد دارد از مهاجمان که به نیروهای امدادرسان حمله کرده اند و مانع امدادرسانی شده اند، شکایت کند.

روابط عمومی بیمارستان انار نیز اعلام کرد:  شب گذشته در نوشهر شهرستان انار یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین دچار سانحه شد که در پی آن با حضور پرسنل اورژانس ۱۱۵ شهرستان در محل مجروحین به بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) انار منتقل گردیدند. در این حادثه همراهان مجروحان با فحاشی و حمله به پرسنل اورژانس و سپس حضور در بیمارستان قصد درگیری با پرسنل ۱۱۵ و اورژانس بیمارستان را داشتند .

یک روایت جدید از مصدومیت نوجوان اناری

یکی از شاهدان عینی حادثه شب گذشته در انار گفت: دیشب یک تصادف ساده در خیابان های انار رخ داد که همان لحظه یک کاروان عروس کشانی عبور می کرده، تا اینکه یک موتورسوار با یکی از صاحبان اتومبیل درگیر می شود و با دوستانش دنبال وی کرده و وی به بدلیل ترس فرار می کند که بعد از توقف دوباره موتور سوارها با سنگ و چوب به ماشین این شخص حمله کرده و این شخص برای حفظ جان خود به طرف کلانتری مرکزی می رود اما در خیابان مورد تهاجم یک موتور سوار قرار می گیرد و به تعقیب موتور سوار پرداخته تا برای شکایت او را شناسایی کند. موتور سوار از دست چپ به طرف نوشهر فرار کرده و راکب ماشین به علت ناتوانی در تعقیب، بر می گردد.
موتور سوارها به علت سرعت بالای خود و سرعت گیر نامساعد داخل نوشهر تعادل خود را از دست داده و به زمین خورده اند.

کسانی هم که جلوی بیمارستان و نوشهر شلوغ کردند کسانی نبودند جز رفقای راکب موتور سیکلت که هیچ کدام مهاجم نبوده و قصد جلوگیری از رسیدگی به وضعیت مریض را نداشته اند.

***

روایت مادر ابوالفضل رنجبر از حادثه

مادر ابوالفضل رنجبر در خصوص حادثه ای که برای فرزندش رخ داده به انارپرس گفت: دوربین های مداربسته موجود در خیابان های انار از جمله دوربین یکی از بانکها، یکی از داروخانه ها و یکی از فروشگاه ها نشان می دهد که یک خودروی سواری با سرعت زیاد پسرم را تعقیب می کرده است. پس از این تعقیب و گریز فرزندم به همراه دوستش به طرف نوشهر رفته و در نوشهر به زمین می خورند. دوست فرزندم که در این سانحه همراه با او بوده، شهادت داده که راننده خودروی سواری بعد از این اتفاق از ماشین پیاده شده و آن ها را با چوب مورد حمله قرار داده است.

وی افزود: این فرد هم اکنون متواری است و ماموران به دنبال او هستند. اگر کسی مرتکب جرم نشده باشد, چرا باید متواری شود؟

مادر ابوالفضل رنجبر از عموم مردم درخواست کرد برای سلامتی فرزندش دست به دعا بردارند.

 

ثبت دیدگاه