• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تخت جدید دیالیز با همت ورثه مرحوم «حاجی عزیزالله خراسانی» در بیمارستان انار راه اندازی شد

  • 13 تیر 1396 - 13:16
تخت جدید دیالیز با همت ورثه مرحوم «حاجی عزیزالله خراسانی» در بیمارستان انار راه اندازی شد

تخت جدید دیالیز با همت ورثه مرحوم “حاجی عزیزالله خراسانی” راه اندازی شد.

با اضافه شدن این تخت به مدار خدمت رسانی به بیماران دیالیزی، تا سقف ۴ تخت فعال بصورت دوشیفت، ظرفیت خدمت رسانی به این دسته از بیماران خاص افزایش یافت. هزینه این تخت دیالیز به همراه دو تخت جانبی دیگر برای راحت تر بودن بیماران دیالیزی در زمان دیالیز به مبلغ ۸۰ میلیون تومان از سوی ورثه مرحوم حاجی عزیزالله خراسانی تامین و پرداخت شده است.

در حاشیه مراسم بهره برداری از تخت جدید دیالیز از خانواده آن مرحوم بویژه حاجیه خانم محی الدینی همسر حاج عزیزالله خراسانی که فرزند مرحوم میرزا محمدرضا محی الدینی و نوه مرحوم میرزا محمد حسن محی الدینی از روحانیون قدیم و مشهور به علم و تقوا در شهر انار بوده اند، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است که با اضافه شدن این تخت جدید امکان خدمت بهینه به بیماران دیالیزی شهرستان انار و حومه اعم از گلشن، امین شهرو مناطق نوق و کشکوئیه فراهم گردیده است.

این دستگاه صبح روز سه شنبه۱۳ تیر با حضور امام جمعه انار، طباطبائی فرماندار انار،دکتر برجی رئیس شبکه بهداشت،دکتر یوسفی رئیس بیمارستان انار،شیخ علی گنجی و همچنین خانواده مرحوم حاج عزیزالله خراسانی افتتاح شد.

مسئولان شهرستان از انجام این امر خداپسندانه که سبب ارتقای بخش دیالیز که یکی از نیاز های بیمارستان انار نیز بود ازخانواده مرحوم عزیزالله خراسانی تشکر کردند.

حجه الاسلام منتظری امام جمعه انار در این مراسم ضمن تبریک به جهت کسب رتبه یک اعتباربخشی بیمارستان انار گفت:احداث ساختمان جدید بیمارستات یکی از نیاز های شهرستان با توجه به حجم گسترده استقبال مردم است که با توجه به عنایتی که دکتر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دارند اما احساس می شود که روند احداث آن به کندی پیش می رود.

وی همچنین خواستار نصب دستگاه رادیولوژی جدید که در بیمارستان قرار دارد به جای دستگاه رادیولوژی قدیمی بیمارستان شد.

دکتر برجی رئیس شبکه بهداشت انار نیز از فرماندار خواست تا پیگیری جهت راه اندازی مرکز آموزش عالی انار که زیر مجموعه ای از دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان است و همچنین پرداخت اعتبار به بیمارستان از طریق اوراق قرضه؛را از طریق ریاست علوم پزشکی رفسنجان انجام دهند.

وی همچنین گفت:یک دستگاه پرینتر برای دستگاه رادیولوژی نیز نیاز است که امیدوارم با پیگیری شیخ علی گنجی و همت خیرین خریداری گردد.

دکتر یوسفی رئیس بیمارستان انار در خصوص نصب دستگاه رادیولوژی جدید گفت:نصب این دستگاه نیازمند ایجاد یک سری زیرساخت و همچنین تایید و نصب توسط شرکت وارد کننده است که با توجه به قدیمی بودن فضای بیمارستان بایستی شرایط قابل قبولی را ایجاد نماییم که پیگیری ها در حال انجام است و امیدواریم تا ۲۰روز آینده نصب دستگاه انجام گیرد.

ثبت دیدگاه