• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

فرمانده انتظامی انار: سازمان بهزیستی در مهار جرائم و آسیب‌ها نقش ویژه‌ای دارد

  • 29 تیر 1396 - 8:03
فرمانده انتظامی انار: سازمان بهزیستی در مهار جرائم و آسیب‌ها نقش ویژه‌ای دارد

فرمانده انتظامی انار گفت:مجموعه بهزیستی با فعالیتها و اقدامات موثر خود،بخشهای مختلف زندگی افراد و خانواده های در معرض آسیب و خطر،نقش ویژه ای در مهار جرائم و آسیب ها دارد.

سرهنگ” جعفر غضنفری “در دیدار با رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان به مناسبت هفته بهزیستی ،ضمن تبریک و تقدیر از زحمات و خدمات ارائه شده،بیان داشت:پلیس در عرصه مقابله با جرائم و آسیبها به خوبی با نقش حمایتی و مراقبتی بهزیستی آشنایی دارد و معتقد است به هر میزان در این‌حوزه فعالیتها و اقدامات گسترش یابد به همان نسبت از آثار و عواقب رفتار افراد و خانواده های در معرض آسیب پیشگیری می شود.

وی افزود:نتایج و آثار فعالیت های حمایتی در جامعه همانند اقدامات ملموس و‌فیزیکی قابل مشاهده نیست و به همین دلیل بعضی اوقات اهمیت این عملکرد در مجموعه بهزیستی آنچنان که باید دیده نمی شود.

“غضنفری”حمایت و توجه به افراد و خانواده های در معرض آسیب های فرهنگی و اجتماعی را از ضروری ترین اقدامات در عرصه توسعه فرهنگی و تقویت نظم و آرامش دانست و خاطر نشان کرد :سازمان بهزیستی در مجموعه وظایف و اقدامات خود نقش بسیار ارزنده ای را دارد و همه نهادها در این خصوص بایستی خود را ملزم به همکاری و قدردانی از این فعالیتها بدانند.

فرمانده انتظامی انار یادآور شد:امروز وجود خانواده ها و افراد بی سرپرست ،بدسرپرست،معلول و فرزندان طلاق و…از جمله گروه در معرض خطر می باشند که در صورت عدم وجود اقدامات بهزیستی برای آنها شرایط نامطلوبی را می تواند در حوزه نظم اجتماعی و ثبات ارزش ها داشته باشد.

این مقام انتظامی تاکیدکرد:امروز بسیاری از وقایع و اتفاقات ناخوشایند اجتماعی،حاصل بدزیستی تربیتی،فرهنگی و اقتصادی است که بایستی در مرحله پیش بینی و پیشگیری از ظهور و بروز آنها ممانعت شود و در این جهت سازمان بهزیستی و نقش با اهمیت آن نیاز به توجه و منابع بیشتری دارد.

در این دیدار ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان اداره بهزیستی شهرستان و تقدیم لوح سپاس به آنهاگزارشی از مجموعه عملکرد و اقدامات آن اداره توسط رئیس بهزیستی اعلام شد.

ثبت دیدگاه