• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

درخشش دختران کاراته‌کار اناری و امین‌‌شهری در مسابقات قهرمانی کشوری

  • 09 مرداد 1396 - 10:40
درخشش دختران کاراته‌کار اناری و امین‌‌شهری در مسابقات قهرمانی کشوری

۱۳ دختر کاراته‌کار انار و امین‌‌شهر در مسابقات قهرمانی کشوری مدال طلا، نقره و برنز کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار ، تیم کاراته بانوان شهرداری انار با مربیگیری زهرا علیزاده در این مسابقات که روزهای هفتم و هشتم مرداد ماه در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، شرکت کرده بود.

در این مسابقات اعضای تیم شهرداری انار “مهلا باقری و ریحانه کدخدایی مدال طلا، مهفام بیرمی مدال نقره و کوثر مرتضوی ، کوثر رضایی ، نرگس محمد میرزایی و عسل طاهرنژاد مدال برنز” کسب کردند.

همچنین فاطمه باقری، فاطمه صادقی، حدیث اسماعیلی، مریم محسنی، فاطمه ناجی و هستی بیرمی از تیم امین شهر نیز در این مسابقات مقام سوم کشوری را کسب کردند.

این مسابقات با حضور جمعی از کاراته کاران از استانهای اردبیل،آذربایجان غربی،گیلان،مازندران،گلستان،کرمان ،همدان، کردستان،تهران،قم،سیستان و بلوچستان،البرز و قزوین برگزار گردید.

در این مسابقات قزوین، گیلان و کرمان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

علی رحیمی شهردار انار ضمن تبریک به مقام آوران این رشته ورزشی و جامعه ورزشی شهر  گفت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر انار  این افتخار را دارد که در موفقیت ورزشی استان و شهر  نقشی را ایفا کند و تیم های مختلف ورزشی شهرداری انار  توانسته است در لیگ های مختلف حضور پیدا کرده و مقام های قهرمانی کشوری بسیاری را به دست بیاورد.

ثبت دیدگاه